Gå til innhold

Hva blir det?


Caroline89

Anbefalte innlegg

Har vært på ultralyd i dag, og jordmor så at det blir ei lita jente :-) Har hatt guttefølelse hele tiden omtrent, så må legge om tankegangen litt, hehe. Tror det blir kjempestas med to jenter :-D

 

Termin er 1.Mai :-)

 

Får du gutt eller jente da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ul litt før, akkuart vært innlgat på sykehus med virus i lungen og veskeansamling i lungen. Fikk da ul av babyen på føden og da tok vi det som den ord ul ettersom jeg var 17 uker og de så det de skulle. Hadde egentlig ord ul 30 Nov (I går). 17+5 i dag. Det var en frisk flott gutt der inne, var ikke så veldig aktiv da ettersom jeg akkurat hadde fått morfin pga sterke smerter i bryste av vesk i lungen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd og gledet meg til å få vite hva vi ventet denne gangen. Har en jente og en gutt fra før (da ville vi ikke vite) og så frem til å kunne begynne å rydde opp og kvitte meg med en del som ikke lenger var aktuelt, men også denne gangen må vi leve i spenning. En sjenert liten en som lå med navlestrengen mellom beina hele UL.

Fikk ny termin 8. mai, så da får vi vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi og hatt guttefølelse lenge, og alle tippa jeg fikk gutt

Var på ultralyd i går, og da var det ei frisk fin jente der inne..termin 6 mai.

Har ei jente på 6,5 år fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ul i går, men vi ville ikke vite kjønnet.. ikke hadde vi fått vite det om vi ville ha visst det el.. den lille låg i fosterstilling og ville ikke vise seg frem.. må tilbake på nyåret for en ny ul da den lille ikke var samarbeidsvillig.. men vi skal ikke vite kjønnet da el. :) har ingen følelse på hva det kan være el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ultralyd på mandag.hadde først tremin 30 april,men fikk ny termin 7 mai.alt er bra med vår lille prinsesse.har jente og gutt fra før.gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på ordinær ul enda, men har vært på 3 stk til nå pga blødninger. Fikk vite for 2 uker siden at det mest sannsynelig er ei jente denne gangen. :) Ordinær ul på torsdag, så blir spennende å se om det "fortsatt" er jente. har gutt fra før :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul på fredag og var da 16+3 på vei.. hatt skikkelig jentefølelse hele tiden, så sikker at jeg ble helt sjokkert når de sa det var en frisk liten gutt der inne :D kjempe ekstase <3 termin 19 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL igår, og hadde egentlig bestemt oss for å ikke vite det... Vi visste ikke forrige gang, og det var så spennende.. Men på vei til ullevål igår ombestemte vi oss plutselig.. Ville vite likevel..

Og det var en utrolig søt og frisk liten jente:) Jippi!! Har en gutt fra før, så det passet oss midt i blinken;)

Terminen ble flyttet fra 4. mai til 29 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på UL 2 desember, men di klarte ikke se hva det ble... Får vente til neste UL.

Er så spent. har termin 2 mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...