Gå til innhold

Emmaljunga mondial, fargen white eller creme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge sett på emmaljunga vogn, og endelig skal jeg bestille meg det, men er jo så usikker på om jeg skal velge white eller creme? Hvilken synes dere er finest? De har de ikke inne i butikken, så får ikke sett de live heller!

Håper på svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

creme....... :)

NB: den virker litt "gulere" på emmaljungas hjemmeside enn hva den er i virkeligheten.

Lykke til!

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Viss det er den vognen i skin så definitivt den vite, for den i creme ser litt skitten ut syns jeg, men er det tyg så er det sikkert fint med creme:-)

Skrevet

kanskje lurt med en farge som ikke syns så godt om den blir litt møkkete? :)

Skrevet

Jeg har ikke sett den i hvit annet enn på bilder, men jeg ville absolutt gått for creme. :)

Skrevet

Jeg har den selv i creme og ville alltid velge det igjen foran hvit. Syns det er mye lettre å holde rent. Ser det også på veska min som er fra samme serien.

Skrevet

Har den selv i creme og synes den er nydelig :) Det er forøvrig den i skinn da, men det i hvit er absolutt vakker den også.

Skrevet

Hei. Vi kjøpte en Emmajunga Duo Edge i Karlstad på kopabarnvagn.se .Det er jo samme modell men med stoff isteden for skinn. De hadde både Mondial creme og hvit på utstilling, og jeg syns den hvite med et brunt parti på var fin. Den cremefargete var for gul for min smak.

Grunnen til at vi valgte en blå vogn isteden, var nok at jeg-og spesielt mannen min- ikke identifiserte seg med det trendy, litt feminine håndveske-inntrykket som man kan få av Mondialen ;-) Men hver sin smak!

Skrevet

Bare inne og titter!

Jeg har den vogna i creme leather og er knallfornøyd med vogna. Sønnen min er nå snart 5 mnd og stor gutt. Bagen er god og stor, vogna er lett å tørke av (sjeldent det trengs) og den er fantastisk å trille. Lykke til med valget. Ville selvfølgelig gått for creme hehe. (angrer ikke på det)

Lykke til m fødsel.

Skrevet

Åhh.. jeg har selv såå lyst på creme:)

Den er ikke såå mørk i fargen, og ser absolutt ikke møkkete ut syns jeg. Men det er mondial modellen.

Den i creme, dark beige som det heter i modellen edge duo derimot ser litt møkkete ut. Så ut ifra de jeg har sett på, så er det to helt ulike beige,creme farger utifra hvilken modell du skal ha på vogna.

Jeg har termin i Mai, og er veldig intr i å kjøpe hvis noen skal selge sin etterhvert.. slik by the way:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...