Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har en veninne som nettopp har født. Vi er ganske gode veninner. Jeg fikk melding med henne da hun hadde født, tror det var en hard fødsel og babyen knakk armen . Er det frekkt å sende melding å spørre hvordan det går ? Er så redd for å virke masete.. hun er sikkert sliten, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg hadde satt pris på mld, kan jo da svare når hun orker.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Send en melding uten spørsmål, så føler hun ikke noe press til å svare, men svarer deg dersom hun føler seg klar for det F.eks. Håper det går bra med dere. Tenker på dere. Eller noe i den duren. Tenk at du skal sende en god melding du selv hadde satt pris på fra henne, dersom rollene var snudd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Synes det er "frekkere" å IKKE spørre.... ) En sms svarer hun på når hun gidder/har lyst., så det er jo ikke masete.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Takk for tipsene :-) Jeg sende en mld uten spørsmål. Husker da jeg selv fødte at jeg ble bombadert med smser - masse gratulasjoner og spørsmål. Da ble jeg sliten, selv om jeg syns det er kjempestas å se tilbake på meldingene i dag. HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Ja, det strømmer på med meldinger mens man ligger på barsel, så du skal ikke bli fornærmet dersom hun ikke svarer, men hun synes sikkert det er koselig med en melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå