Gå til innhold

Hostesaft for å bli gravid, korleis var ditta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt sjuk, jippi! Men for å prøve å gjere det beste ut av det, så tenkte eg å finne ut litt om den hostesafta som visstnok skal hjelpe på i ein proveperiode. Kvar hjelper den mot? og kva merke er det?

Skal begynne å prøve på fredag, så om eg må til med hostesaft, så kan eg likegodt ta ei som hjelper til på fleire områder;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimløsende hostesaft er det du må sikte deg inn på da..har du ikke slimhoste, så får du spe på med noe hostetabletter ;)

Den slimløsende hostesafta skal en ta en dose eller tre av (eller noe sånn) i dagene mens kroppen lader opp til eggløsning. Det skal visstnok gjøre el-slimet lettere å svømme i for sædcellene. Dette har dog ingen forskning bak seg som kan bekrefte noe effekt. Men så lenge du allerede er sjuk så. Hehe..

God bedring fra ei annen sjuk ei!

Skrevet

Takk for svar!:) Ventar EL ein gong mellom 5. og 11.des (litt varierande syklus), så då passar det jo fint å ta hostesaft i nokre få dagar no. Har ikkje så mykje hoste endå, men ut i frå snørrprodusksjonen, så får eg nok slimaktig hoste om ein dag eller to (ganske typisk meg:p).

Så eg skal vurderer sterkt det å prøve den hostesafta, sjølv om eg misslikar hostesaft sterkt! :P

*gledar seg til fredag!*

God bedring!:)

Skrevet

gurglet i meg en flaske denne perioden (en liten, vel å merke). smakte motbydelig, men det er jo verdt ett forsøk!! krysser fingre for deg (og meg :) )

Skrevet

ja, får krysse fingrane!:) Har tatt første dose i dagtidleg, og skal nok ta ein dose til snart, då eg hostar så fælt no. (trur det var opp til 3gng dagleg det sto på flaska eg har).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...