Gå til innhold

Min nye kjærlighet sier ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann. Vi har datet noen måneder. Jeg merker at jeg blir mer og mer forelsket og glad i ham. Jeg merker på ham også at han føler mer og mer. TROR jeg, for han sier ingenting. Han gir sjeldent komplimenter, han sier ikke at han vil være kjærester, han sier ikke at han er glad i meg. Men han har sagt han er forelsket i meg, og litt sånne små hint etter noen glass vin. Men han viser det veldig i handling at han liker meg. Han steller og pusler rundt meg, han er en fantastisk elsker og han prioriterer meg veldig høyt merker jeg. Han er flink å ringe og ta kontakt dersom jeg ikke gjør det. Han gjør masse fine ting for at jeg skal bli glad. Han viser at han er stolt over å "ha" meg, men han forteller meg ikke noenting om hva han egentlig synes om meg, og om han er glad i meg, eller noenting. Vet ikke engang om han synes jeg er pen... :-(

Er det rart..? Føler meg litt lost....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt han rett ut da? Kanskje du må åpne deg først, om du ikke har gjort det da?

Skrevet

Slik du beskriver din kjæreste er min mann. Han sier ingenting, men jeg vet han elsker meg. Han kan si "jeg elsker deg", men ellers er det lite å høre.

Har aldri fått høre at jeg er pen/fin, at jeg er verdens beste, at jeg har på en flott kjole osv.

Det har endt i maaaange diskusjoner. Jeg har vært svært lei meg. Jeg ber jo han stadig om å si noe, men han er bare ikke den typen.

Men....han er snill, god og trygg. Han er en fantastisk far og vi har det jo veldig flott sammen.

Så denne nøtten tror jeg ikke du kan knekke. Du må heller spørre om du kan leve med det?

Skrevet

Ja, den tanken har jeg tenkt. Kan jeg leve med dette? Jeg er jo selv veldig åpen og ærlig og sier det jeg tenker. Og jeg tenker mye fint om han hele tiden, og han får høre det...Men jeg får ingenting tilbake, kanskje bare ett smil og en klem.

Jeg må nok lære meg å leve med det....For jeg vil jo ha ham....

Skrevet

yes, sånn er min mann også!

helt håpløs!

jeg har forklart utallige ganger at jeg hadde satt pris på et kompliment, et aldri så lite HINT om at jeg ser bra ut eller gjør en god jobb i heimen.

men han klarer ikke få presset ut et eneste positivt ord, så det stemmer vel at noen typer bare er sånn...dessverre.

Han prøvde å forklare en gang at han heller gjorde det med handlinger, og den ser jeg. Så får man vel bare prøve å møtes på midten da....

Føler meg ofte usynlig...kanskje de ikke er vant med det hjemmefra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...