Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Sønnen min hadde omgangssyken på fredag. Jeg ble dårlig selv, og hadde følelsen av å bli syk. Var kvalm, hadde litt vondt i magen, og var våt i munn (bare jeg som blir det når jeg har omgangssyken kanskje??) Det gikk over, og jeg var frisk på søndag, mandag og tirsdag. Men igårkveld ble jeg kvalm og ekkel igjen, hadde skikkelig mageknip, så jeg var å stakk en finger i halsen (tro meg, bulimi kan jeg aldri utvikle) Jeg pleier å gjøre det når jeg vet det er en omgangssyke i annmarsj, og da starter hele sulamitten... men ikke denne gang! La meg i går med skikkelig vondt i magen, og tenkte at natta ble tung, men nei.... Så nå ligger jeg har da, vondt i magen, fryser, men ingenting kommer hverken opp eller ut!!! Jeg vil ikke haaaa vondt! Tips og råd????
Gjest mphs Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg sitter her på 3,5 dagen med dette. Om det er det samme jeg har vil du få feber som vil stige mye på kvelden dag to( frost riene er feberen som kommer) Jeg har fortsatt løs mage og VONDT så vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med jobben. I går tok jeg 3 Imodium comp og så langt i dag 1 uten virkning. Slapp og svimmel siden det lille jeg klarer å spise og drikke renner rett gjennom. Det kan godt hende jeg blir ekstra dårlig siden jeg har Ulcerøs kolitt. Det har skjedd før, men sist brukte jeg Imodium comp i samarbeid med legen og den gangen virket det. Dette er ikke bra:o(
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Uff, god bedring til deg! Men jeg har ikke løs mage... og ikke noe annet som er løst heller. Det kommer ikke noe mer enn vanlig (sorry details), jeg har bare vooooondt. Og i morra er ikke noe alternativ å være borte fra jobb heller :|
Gjest mphs Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Får håpe du ikke får det. Her kom den løse magen dagen etter feberen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå