LilleMy08 Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Er 10 uker på vei i morgen, og for noen dager siden var jeg plutselig mye mindre kvalm. Har ikke kastet opp noe, men vært sykt sykt kvalm i en del uker. Er det normalt at man allerede nå kan bli mindre kvalm?? Er jo livredd for at det er noe galt! Puppene er fortsatt litt ømme, men ikke i nærhetet av slik de var i forrige svangerskap. Noen synspunkter eller erfaringer??
fluxie Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er i uke 10 nå, og kvalmen min har nesten helt gidd seg. Var veldig kvalm for noen dager siden, men det ga seg helt plutselig til meg.. Kjenner at det ulmer litt i magen av og til, hvis jeg ser noe ekkelt, men ellers er jeg i helt grei fort. Så jeg tror ikke det er noe farlig at kvalmen gir seg så tidlig, jeg ser bare på det som positivt Forrige graviditet var jeg også veldig kvalm, og det varte godt ut i uke 13, men de sier jo at alle graviditeter er forskjellige..
ljuba Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Kvalmen sluttet rundt uke 9-10 ved begge mine tidligere svangerskap, så tror du kan ta det med ro og bare nyte at hverdagen er blitt litt bedre:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Hei jeg er i uke 9, og merker allerede bedring. Har vært skikkelig uggen i flere uker, men ikke kastet opp! Hender jeg hoster til jeg brekker meg. Eneste symptomer nå er at jeg er veldig sliten, ømme pupper og hard mage. Fortsatt må jeg spise ofte, men mindre! Ved forrige svangerskap kastet jeg opp ca 10 ganger og kvalmen holdt seg fram til uke 12.
kokosyklus Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Så bra!! grattis! Det samme har heldigvis skjedd meg, men har fortsatt dager som ikke er gode. I morges kastet jeg opp faktsik, men mest frodi jeg stresset så innmari fordi vi forsov oss. Jeg var ikke kvalm eller noe, men plutselig bare løp jeg på do. heller det enn den intense kvalmen. Sist begynte kvalmen i uke 10 og slo meg heeeelt ut i 5 uker. Jeg var totalt sengeliggende. det er det jævligste jeg har vært med på. trodde aldri at svangerskap nr to kunne bli så enkelt som dette...
♥Spirevipp♥ Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Det må være utrolig befriende å ikke være så kvalm nå i dette svangerskapet...det hørtes ille ut å bli liggende i 5 uker. Det er jo så utrolig kjedelig å være hjemme i lengden, blir så rastløs av det! Nå er jeg hjemme med minstemann, for her brøt det ut vannkopper i går! =) Prøver å slappe av og få unna litt klesvask som bare hoper seg opp! Merker selv at jeg blir kvalm hvis ikke jeg spiser ett eller annet hver time sånn ca...mandariner har hjulpet meg veldig den værste tiden! Lykke til videre, håper at vi nå slipper billig unna denne kvalmen resten av tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå