Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg våknet i morges med link i nakken. Mulig det har sammenheng med at jeg satt i et møte i 13 timer i går og så stort sett til den ene siden eller så har jeg gjort "noe dumt" i natt,. Jeg merket i hvertfal ikke noe før i morges. Hva er det beste å gjøre for å bli bra igjen? Varme? Is? Ro? Trening? Egentlig skulle jeg vært ute og kløyvd ved, men det er ikke aktuelt akkurat nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg får dette ofte, litt laus i nakken gitt =P Det beste jeg kan gjøre er å ha et skjerf rundt halsen og holde varmen. Bruker hvertfall ikke is! Du skal holde deg god og varm så nakken mykner opp. Når jeg får det så klarer jeg bare å kikke til den ene siden, så jeg tar det ofte med ro et par dager. Noen ganger må jeg oppsøke fysioterapeut, men det blir jo ikke bra før et par dager uansett. Det går over av seg selv. Ta noe smertestillende om du føler du trenger og hold deg varm i nakken.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Skerfet er på plass. Heldig vis kan jeg se rett fre,. Det som er krise er å bevege venstre armen eller vri på hodet. Det kunne vært værre men er noe herk like vell.. Hadde håpet noen hadde en vidunderkur som fikset problemet like fort som det kom ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå