Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Fikk beskjed om at vi ikke kunne få leie det alikavel. Før noen henger meg her på at vi har leid lokale så er det snakk om klubben i nærområdet og det koster 400 kr å leie den. Vi har ikke så stor leilighet og har dermed ikke plass til alle barna. Lekeland har vi ikke råd til og mcdonalds er uaktuelt. Det som vi kan gjøre er å kutte over halve klassen og kun invitere 10 stk, og ha det hjemme, men det ville hun ikke. Vi tenkte på at kanskje vil hun hatt pengene vi ville brukt på selskapet, ca 800 kr og spart en del av det og fått lov til å bruke litt på en lekebutikk. For vi skal uansett ha familieselskap, noe som er fast, vi er en stor familie. Eller så foreslo jeg at hun kanskje kunne ta med seg en venninne eller venn på kino, lekeland eller bowling. Jeg kjenner jeg er litt stresset, for er ikke så lenge til bursdagen. Så vi må komme opp med en løsning fort. Heldigvis hadde vi ikke rukket å sendt ut innbydelsene. Har dere noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Feire en annen dag og leie lokalet likevel? Leie et annet lokale? Feire hos besteforeldre eller liknende i nærheten om de har god plass? Utebursdag med skøyter, ski eller aking? Rydde stua tom for møbler og invitere til picnik eller "strandparty"? Da får man plass til mange på liten plass.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Er ingen andre ledige lokaler på så kort tid. Mye julebord ol i desember Det er kun dyre lokaler igjen. Det er 40 unger i klassen hennes og det har vi uansett ikke plass til. Men takk for svar,
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Lag julestemning brusdag ute!! Viss dere ikke har plass i hagen, så se om det er lite skogholt eller noe. Server grøt ( evt. over bål) eller pølser. Knallkjekt!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 hadde også gått for utebursdag da. Ikke en lavvo som står et sted dere kan låne? Fyr opp bål, grill pølser, aking, kakao og finn på noen leker.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Vi bor i stor by, vet ikke om noen som har lavvo. Ikke har vi hage da vi bor i blokk. Utebursdag, brr, høres kaldt ut. Får høre med mannen min hva han syns. Jeg er ikke så glad i å være ute så lenge og ikke har jeg klær til det heller. Så da er det han som må dra lasset alene og jeg bli hjemme med småsøskene.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 Og en annen ting, vår datter har astma og den har en tendens til å bli verre nå som det er kalde tider. Så vet ikke om jeg får henne med på å ha utebursdag heller
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Om små søsknene går i bhg kan dere spørre om å leie der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå