Gå til innhold

En 3 åring tar ting litt mer bokstavelig


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

etter middagen satte jeg frem en boks pepperkaker. Lucas (snart 3) kom med en til meg og lurte på om jeg ville smake også. Jeg sa at jeg måtte vente litt, hvis ikke kom magen til å sprekke..

 

Han gir meg pepperkaken fort, legger hendene sine på magen min og dytter den inn.. NÅ KAN DU SPISE sier han etter å ha avverget at mammas mage sprekker....HI HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han er virkelig min lille sjarmør, og det er ofte jeg ler så tårene triller av gullkorn han kommer med.. Han skjønner jo at det er noe han har sagt og ser strengt på meg etterpå.. Han sier alvorlig: Mamma, SLUTT Å TULL..

 

Sselvironi tar det litt tid å lære seg.. Men han tar det oftest med godt humør etterpå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. :)

 

Må supplere med en liknende historie fra matbordet litt tidligere i ettermiddag: 3 åringen min krabbet under bordet, og sa "Nå ser du meg ikke, mamma", hvorpå jeg svarte "Nei, nå ser jeg deg ikke." og litt etter, da jeg kjente noen små fingre på tøflene mine, sa jeg "Hjelp, hjelp, er det et bordtroll som prøver å ta føttene mine?!" Hvorpå 3 åringen titter fram fra under bordet, og sier alvorlig: "Mamma, det er bare meg". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fantastiske i den alderen. Og tenk så mange gullkorn de fleste foreldre går glipp av, fordi treåringen sånn stort sett er i barnehagen når gullkornene kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...