Lykke&Reken Skrevet 1. desember 2010 #1 Skrevet 1. desember 2010 Jeg tenkte jeg skulle begynne med scrapbooking, men står litt rådvill når det kommer til hva og hvordan. Håper noen kunne tipse meg om en god bok for nybegynnere, den bør helst inneholde hva man trenger av utstyr, råd og eksempler :-)
Gjest Filifjonka Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har ikke konkrete tips om bøker, men jeg vil anbefale deg å finne et eller flere diskusjonsforum på nettet, og andre hobbysider som handler om scrapbooking. Så går du på biblioteket og låner en bok om scrapbooking. De blir sjelden brukt særlig lenge uansett. Det finnes også gode blader om temaet, men jeg vet ikke om noen av dem er speseilt tilpasset nybegynnere.
Lykke&Reken Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2010 Det er faktisk en veldig god ide, det skal jeg gjøre:) Tusen takk for tipset:)
muffinsdronningen Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 hei fins mange fine sider om scrapbooking. http://www.scrapbook.com/ er en jheg bruker mye. hvis du bor i Osloområde kan du ta turen innom Steffens hobby i Kongens gate, Minnehjørnet i Ski. Panduro begynner også å få mye fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå