Gå til innhold

Synest du det er penest med freiner eller uten??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse fregner selv og synes derfor (selvfølgelig) at det er penest uten!

Skrevet

hvis du mener fregner.

Jeg har noen, og synes ikke de er spesielt pene.

Synes det ser "renere" ut, uten..

Men jeg går igrunn ikke å tenker at de med fregner er mindre pene enn andre.. Jeg har bare tenkt over det i forhold til meg selv.

Skrevet

Fregner,mener du?

Jeg synes det kan være utrolig pent og sjarmerende med fregner, særlig hvis det begrenser seg til ett område.

Hvis man er blass med orange hår og orange, store fregner over hele kroppen, synes jeg ikke det er så pent.

Skrevet

På noen er fregner kjempe pent, på andre ikke.

Skrevet

Stort sett så syns jeg fregner virkelig kan gjøre et ansikt mye mere slående vakkert enn et fregneløst ansikt kan.

Så..jeg syns nå det er penest med fregner jeg da :) Men jeg liker alt som ikke ser "polert" ut..som et fregneløst ansikt fort kan gjøre ;)

Skrevet

Synes et dryss over nesa er fint, men heldekket av fregner er kanskje ikke like fint i mine øyne ihvertfall.

Skrevet

Jeg har rødt hår og fregner! Nå er jeg ikke innfregnet på hele kroppen da, men er fornøyd med utseendet mitt - også fregnene. Liker når våren kommer og sola tar litt så jeg får fregner. Ser med ett så fresh ut :) Jeg er forresten fornøyd med det røde håret mitt også, andre farger jo håret i min farge :)

Skrevet

Jeg er veldig lys både i hår og hud, men har noen fregner i ansiktet... Liker de ikke... Så penest uten.

Men på barn syns jeg det er helt nydelig med fregner,da:)

Skrevet

Synes det er sjarmerende med fregnedryss over nesa, men et ansikt og kropp full av fregner er ikke fullt så sjarmerende.

Har forøvrig fregner over neseroten som er lettere å se på sommerstid, men kunne selvsagt vært foruten fregnene også.

Skrevet

Noen kler fregner, men da kun litt over nesen.

Jeg synes ikke masse fregner er noe fint i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...