Gå til innhold

hvor lenge skal jeg godta

Anbefalte innlegg

Skrevet

mangelen på sex i dette forrholdet??

Vi har ikke hatt sex på tre(!) uker.. Vi er unge og har ingen barn.

Jeg er som oftest villig.. Men han?! LAT! Dette har vært et stoor problem fra dag en nesten.. Eller. Han "lurte" meg til å begynne med. (liker å kalle det det) Da han ville ha sex hele tiden. Men den gang da..

Jeg har grått, kjeftet, vært lei meg, prøvd å snakke med han om det, hatt sex "nekt" sånn at han skulle skjønne hvordan jeg har det.. Men det dere hva?! Han tenkte ikke over at "sexnekten" var over engang! Prøvde seg ikke en eeneste gang!!

jeg KLIKKER!!!!!!!!!!!!!

Jeg har nærmest gått ifra han pgr. av dette.. Men han lover bot å bedring..

Huff.. Jeg er så såra, lei meg, skuffet og ja... Har ikke ord!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke deg nøye om. Hvor viktig er sexen? Også får du ta en prat med kjæresten. Kanskje han kan tilfredsstille deg på andre måter enn ved å "knulle". Det finnes jo mindre slitsomme alternativer ...

Forøvrig er det å ditche en fyr pga sexen ikke funker helt legitimt. Sex redder forholdet når ordene ikke strekker til ...

Skrevet

Skulle like å se dibbernes reaksjoner dersom det samme var skrevet av en mann.

Meh - dette tror jeg er bare vissvass.

Skrevet

Jeg har grått, kjeftet, vært lei meg, prøvd å snakke med han om det, hatt sex "nekt" sånn at han skulle skjønne hvordan jeg har det. Sier du, jeg vil si du går frem på feil måte.. Har du prøvd forføre han?? Hva med og kle deg naken sette deg i sofaen og ta på deg selv sånn plutselig!?? ;) Tror nok han får et lite sjokk da, mulig han tenner også ;)

Skrevet

Da skal du være glad du ikke har jobbet et par av plassene jeg har jobbet. Tro meg, det finnes arbeidsmiljøer hvor det går sport i å klage over at mannebeinet ikke leverer varene ofte nok ...

Skrevet

Det er akkurat det også skjønner du. Jeg har prøvd! Kledd meg i en sexy liten nattkjole, stått ved dørpningen å spurt om han kom snart.. Da fikk jeg "skal bare se ferdig dette på tvn først" som svar.. Selvtilitten min sank til bunns for å si det sånn.. Har også prøvd å gått uten truse. Og fortalt det til han.. Men 0 reaksjon :((

hi

Skrevet

Jeg har samme problem. Har vært sammen i snart 4 år. Det siste halvannet året har sexen vært minimal. Og det er ikke meg det står på. Nå er det 4uker siden sist. Forrige gang gikk det 6 uker. Jeg blir sprø, for det er så viktig for meg. Her henger forholdet i en tynn tråd pga dette. Han har bare ikke lyst. Han har vel en mild depresjon, men nå ernjeg så lei!!!

Skrevet

janei, det er virkelig ikke lett dette her. Han er jo en fantastisk mann ellers.. Men om ikke sexen fungerer, så fungerer ingenting syns jeg:(

Jeg trenger å føle meg attraktiv.. Og at han viser meg at han har lyst på meg!

har tatt det opp med han maange ganger. Har prøvd det ene og det andre.. Har ingen ideer igjen:(

Hva har du over her tenkt å gjøre da? Skal du gjøre det slutt?

Jeg begynner å tenke på andre menn jeg også.. Hvordan det hadde vært og hatt skikkelig spennende, bra, lidenskapelig sex.. Føle at jeg er skikkelig kåt liksom! En som tar på meg, og virkelig viser at han har lyst på meg.. Ahh...*drømmedrømme*

hi

Skrevet

janei, det er virkelig ikke lett dette her. Han er jo en fantastisk mann ellers.. Men om ikke sexen fungerer, så fungerer ingenting syns jeg:(

Jeg trenger å føle meg attraktiv.. Og at han viser meg at han har lyst på meg!

har tatt det opp med han maange ganger. Har prøvd det ene og det andre.. Har ingen ideer igjen:(

Hva har du over her tenkt å gjøre da? Skal du gjøre det slutt?

Jeg begynner å tenke på andre menn jeg også.. Hvordan det hadde vært og hatt skikkelig spennende, bra, lidenskapelig sex.. Føle at jeg er skikkelig kåt liksom! En som tar på meg, og virkelig viser at han har lyst på meg.. Ahh...*drømmedrømme*

hi

Skrevet

Det mest avtennende som finnes når man ikke har lyst på sex, er mas, enten på den ene eller den andre måten.

Man VET så jævlig godt at det ligger forventninger der, hele tiden. Enten maset er veldig tydelig (grine, hyle og mase), eller mer subtilt ("tilfeldigvis" sitte i sofaen i sexy undertøy når han kommer hjem), så merker han presset.

Prøv å huske at dette er ikke noe mannen din gjør for å være kjip mot deg. Han har sannsynligvis lystproblemer, og det er nok minst like vondt for ham som det er for deg.

Foreslår at du legger det fullstendig på is en tid. Bare belag deg på å leve uten sex et par, tre måneder, uten å i DET HELE TATT ta det opp med mannen din eller vise på noen som helst måte at du ønsker sex. Og for all del, ikke la ham merke at du er snurt. Å leve uten sex (med andre) et par måneder er fult gjennomførbart, millioner av mennesker har gjort det før deg.

Hvis ikke fraværet av mas og forventinger får ham til å "løse opp", så foreslå at dere skaffer hjelp i form av seksualrådgivning eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...