Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Har du noen gode anbefalinger (eventuelt hvor jeg ikke må dra..) til hvor jeg kan få se gode #D bilder og gjerne få med både bilder og video?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Er vel bare majorstuaklinikken som har 3d ul sist jeg sjekket (2009), men kanskje det er flere private i Bergen som har det nå. Jeg var nå uansett på 3d ul i uke 28 på majorstuaklinikken i 2009. Fikk grundig medisinsk undersøkelse i tillegg til å bare nyte synet av den lille som romsterte inni der I begynnelsen lå jenta mi med ryggen ut og hodet inni morkaken. Da kom legen inn med iskald saft til meg og fikk beskjed om å gå litt rundt. Da snudde hun på seg og vi fikk kjempe bra film av henne. Tror jeg var der inne i ca 1 time og så det hele på storskjerm. Fikk med meg hjem en dvd plate med 60 bilder og filmsnutter på. I tillegg var legene (en mann og en dame) kjempe engasjert i babyen og meg de gledet seg virkelig med meg - og da får man jo alltid en god følelse. Hun var også veldig nøye med at bildene skulle bli bra - og om barnet hadde lagt "dumt" til gjennom hele undersøkelsen hadde jeg fått ny time helt gratis
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Er det ikke bare Majorstuaklinikken som tilbyr da ? Jeg var kjempefornøyd med besøket hit Hun som tar ultralyden er bare verdens skjønneste dame! Jeg var fornøyd med mine bilder, men hun gav meg likevel en gratis time ekstra en uke senere, fordi hun mente jeg burde få enda bedre bilder.. Anbefales!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jøss, det var skikkelig service. Jeg trodde de bare hadde Majorstuaklinikk i Oslo, men da finnes det altså også en i Bergen? Jeg skal søke på nettet. Nå ble jeg skikkelig spent.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Forresten foregikk hele undersøkelsen i film. Bare når de tar mål og bilder til dvdplaten at de fryser bilde.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg tror det kun er Majorstuaklinikken her i Bergen. Jeg var der med begge jentene mine (eldste født i 2009 og lillesøster født i år.) Ved begge ultralydene gikk legen grundig igjennom, og hun tok seg god tid. Mine døtre er tydeligvis "søstrene sky", for ingen av dem ville vise seg frem ved første ul. I begge svangerskapene har jeg da fått komme tilbake for ny ul, slik at vi fikk bedre bilder osv Vi har iallefall vært toppfornøyde med service der, hyggelig opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå