Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hva skal en blogg inneholde for at dere skal være interesserte?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Interiør og hobbyprosjekter som scrapping, søm og oppussing av møbler.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Ser egentlig ikke poengt med å lese andres blogger, med mindre de er skrevet av folk jeg kjenner...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Psykisk helse som angst og depresjoner, det å være mor og syk. Siden jeg selv er det.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2010 #5 Skrevet 1. desember 2010 Scrapping, jeg er helt hekta ) Men noen interiørblogger er også kule, jeg er svak for oppussing av gamle møbler.
Gjest Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 - Matlaging eller baking. Helst med inn-med-teskje forklaringer og pene bilder. - Innimellom leser jeg om div hobbygreier, men det er mer sporadisk Forøvrig hater jeg blogger med reklame. Særlig når reklamen er dårlig kamuflert som blogginnlegg, men jeg misliker også tydelig reklame. Med andre ord er du neppe interessert i hva jeg mener, for du er vel mest ute etter å tjene på opplegget?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #7 Skrevet 1. desember 2010 -Interiør, men synes det er nok av nostalgiske blogger nå. -Kosthold og trening, og da spesielt av noen som faktisk har fått til noe og hvordan de har fått det til (tenker på slanking og oppstramming). Jeg er fan av før og etter bilder. -Graviditet og mammalivet. Bør være mer enn å kopiere uke til uke fra Babyverden. Synes også det er viktig at man skriver akkurat passe langt, og at man skriver godt. Jeg synes ikke noe om at man skriver på dialekt, men velger mellom bokmål og nynorsk. Ellers samisk for den som vil det, men da blir jeg ikke å følge med, for det skjønner jeg ikke en pøkk ut av. At det følger med bilder til bloggen. Jeg liker også at man skriver og tar bilder av hverdagslige ting. Jeg har ikke noe imot såkalte "mitt hjem er perfekt blogger", men jeg liker også at folk kan vise det ekte innimellom, særlig når det kommer til å skrive om familielivet.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #8 Skrevet 1. desember 2010 Og til en anonym lenger opp: Poenget med å lese blogger fra noen du ikke kjenner kan være: -inspirasjon og informasjon (interiør, hobby, matlaging etc.) Det er vel ikke noe verre en å lese et mote eller interiørblad. Eller Allers eller Hjemmet?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #9 Skrevet 1. desember 2010 Jeg liker å lese om mammalivet:P Og det bør være en med baby på samme alder som min:) Det å følge en blogg fra graviditet til fødsel og mammalivet er helt utrolig:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #10 Skrevet 1. desember 2010 Jeg liker denne bloggen: http://trineblogg.blogspot.com/ gode oppskrifter og enkel forklaring steg-for- steg. Ikke minst NYTTIG! (ikke jeg som har laget den). Bruker den hver dag ;-) ellers likte jeg godt stylemepretty.com når jeg planla bryllup ;-)
Eleutheria Skrevet 1. desember 2010 #11 Skrevet 1. desember 2010 Godt språk, saklige innlegg (gjerne noe dagsaktuelt) og en personlig twist. Kort sagt. Få ting er mindre inspirerende å lese enn blogger med elendig språk, fullstendig irrelevant innhold og en over-profesjonell holdning ovenfor leserne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå