Multimamma<3<3<3 Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg er nå 17+6 uker gravid. I uke 15, 16 og 17 kjente jeg "liv", ganske mye også på kveldstid. Ikke bobler, mer som stryking på innsiden av magen og enkelte "bump". Uansett, det var følelser av liv. Denne uka har det vært veldig rolig. Noen som har opplevd liknende? I denne fasen av graviditeten? Kan såvidt kjenne "ting" nå, men det er så svakt at det like gjerne kan være ønsketenking eller innbildning. Gud, håper ikke det har skjedd noe... Skal på UL til neste onsdag, håper jeg kjenner noe før det...
Multimamma<3<3<3 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2010 Mener selvfølgelig "særlig på kveldstid"...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 jeg hadde det sånn.. ble så bekymret at jeg ikke fikk sove eller noe.. gikk hardt utover meg psykisk.. men da jeg dro for å skjekke det så var ALT bra! han hadde bare snudd seg litt og sparket mot ryggen liksom.. så da kjente jeg det ikke like godt. i tillegg så er det vel i den perioden at de begynner å sove litt mer også..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Kjente liv i uke 17/18, men det var ikke før rundt uke 25 at jeg kjente liv daglig og flere gang om dagen. Alt er helt sikkert som det skal være og h*n koser seg stort der inne i magen. Slapp av og lykke til på ul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå