Gå til innhold

Babysvømming i Oslo - ha med søsken?


Helann og lillebror

Anbefalte innlegg

Alle kursene jeg har funnet går på ettermiddagen. Er det vanlig at søsken kan være med, eller er det ikke å anbefale? Storesøster er 2,5 år. Bare å si fra hvis du har et sted å anbefale også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville jeg aldri ha gjort, med mindre dere er to voksne, eller at 2,5-åringen er svømmedykyig. Noe som sikkert er tvilsomt..

 

Husk at det er et kurs hvor babyen skal lære seg å bli kjent med/bli trygg i vann. Og da er all oppmerksomhet rettet mot den. Da har du ikke tid/kapasitet til å passe på en 2,5-åring i tillegg... Sats på barnevakt du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hvor i Oslo du bor, men vi går på babysvømming i Lørenskog og hvis du bor på den siden av byen, er det jo ikke nødvendigvis veldig langt. Vi går gjennom livredningsforbundet.

http://www.nls-romerike.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha med søsken finnes det søskenkurs.

Man bestiller ikke babysvømming og tar med to. Dessutten så er babykursene mer rolige enn de for eldre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, jeg er ikke dum heller... Siden nesten alle kursene går på ettermiddagen, hadde jo selvsagt pappaen tenkt å være med. Vi har nettopp flyttet fra en annen by i landet, og der var det vanlig at begge foreldre og 1 søsken ble med på babysvømmingen. Men det kommer jo sikkert an på hvordan fasiliteter og kurs er lagt opp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...