Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hvor mye plagg må jeg ha med til babyen? Bodyer, strømpebukser osv? Vær gjerne veldig spesifikke
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 når vi var der i sommer fikk vi låne bodyer.. hadde egne sokker til baby, han lå i grunn bare i body og sokker, så jeg vet ikke. Men på rommet der vi lå var det bare bodyer ... Så anbefaler deg å ha med strømpebukse, eller JOGGEbukse til baby da som baby kan ha på på hotellet... og tynn bomullslue kanskje.. Og sokker ..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar Men hvor mange joggiser og strømpebukser? Førstegangs ja.....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Og bør jeg ha med ull? Termin i januar.... HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 ha gjerne med to.. tror nok du ikke trenger mer enn det ... kommer jo ann på været, men ull er greit å ha med.. og en god deilig utedress du kan ha utenpå da dere skal hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå