Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 skal prøve og gjøre en lang historie kort - og håper på maaaange svar! jeg og sambo har i høst bodd ifra hverandre i ca.2mnd,siden han fikk jeg jobb tidligere på en plass vi skulle flytte til. han trivdes ikke noe særlig i jobben. i disse 2mnd så har vi kranglet mye,vi har ikke taklet og ha avstandsforhold. jeg har vært mistenksom (uten grunn. skylder på "tidligere forhold" der typen var utro + at jeg har slitt psykisk). men vi har begge vært innstilt på at ALT skal gå bra når vi flyttet sammen. så flyttet vi sammen,det gikk noen dager (vi hadde det egentlig fint sammen),og han avslørte at han var usikker på sine følelser - vet ikke om han elsker meg mer. samtidig sier han på jobben at han ikke vil forlenge kontrakten sin der siden han egentlig nesten fra dag 1 ikke har likt jobben noe godt. han har hele tiden sakt at til meg at "jobben er lite givende og ønsker seg noe annet". samtidig som har forteller meg at han er usikker på sine følelser,sykmelder han seg og blir arbeidsledig. det sliter tydeligvis på han at han ikke vet hva han føler. vi blir enige om og flytte fra hverandre (igjen) slik at han får tid til og tenke seg om og finne ut av følelsene sine. forskjellen nå er at vi ikke skal ha så mye kontakt OG at vi iallefall ikke skal krangle! gikk 2uker fra det ble "slutt" til jeg flyttet ut,og disse 2 ukene har vi hatt det såååå fantastisk! og det har vært herlig og være en familie igjen,selv om vi begge har visst at det dag for dag har nærmet seg flytting... slik jeg ser det,så er han usikker pga at vi har hatt det så dårlig sammen de mnd vi var borte ifra hverandre,og at han kanskje er deprimert pga jobbsituasjonen og fremtidsutsiktene ifm det,og at det også "virker inn" på følelsene hans ovenfor meg. for når vi er sammen som en familie,så har vi det helt fantastisk! jeg er så redd for og miste han for godt. han sier han håper at han fort finne ut av dette,og at vi igjen kan bli en familie...men er så redd for at han har mistet følelsene for meg for godt :'( noen som har opplevd lignende? har det gått bra med dere? er så lei meg
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Det er vel både og. Som en personlig anbefaling; Siden du har slitt psykisk er det kanskje for tøft for deg med samboerskap og mye "fram og tilbake". Finn deg heller en litt konservativ mann som er innstilt på ekteskap og forpliktelse fra starten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå