Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Jeg har fått en "prøve" jobb gjennom NAV, og skal jobbe på lørdagere også + uken, betyr det da at jeg kan søke om mer penger eller noe fra NAV, jobber ca 8 timer dagen
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Får du AAP? I såfall så får du i du ikke noe mere enn det. Det eneste du eventuelt kan ha krav på er reisepenger om veien er over et visst antall kilometer. De finnes et skjema ( tror ikke det er elektronisk enda) som heter noe som "kjøregodtgjørelse under tiltak" eller no'. Hør med de på navkontoret ditt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Oki.. Ja det er AAP.. Har takket ja til åjobbe mye ekstra, men det er helt greit for min del Trives på jobben
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 det er definert i kontrakten med tiltaksarrangør (praksisplassen) hvor mye du skal jobbe. Du skal altså ikke jobbe mer enn dette (fordi tiltaksarrangørene ikke skal kunne utnytte deg ift til ordinær arbeidskraft). Jobber du mer, skal du ha lønn. og når du får lønn må du føre timer på meldekortet som igjen fører til reduksjon i AAP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå