Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Sist jeg var gravid mistet jeg i uke 6. Går over i uke 7 i morgen og klarer ikke å juble over gleden i magen. Er så redd for å miste igjen. Prøver å leve normalt, men tankene er konstant på spira i magen og jeg kjenner på hvert eneste symptom. Har forresten svært lite sympomer. Det stikker innimellom og er trøttere enn vanlig. Når kan jeg puste ut? Må jeg vente helt til uke 12? I såfall blir det lange uker ... Noen som vet når eventuelt det er vanligst å miste- i hvilken uke?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg har ikke mistet før, men da jeg gikk med første var jeg veldig redd for å miste. Legen min sa at det var mest vanlig å miste når man egentlig skulle hatt mensen, (4 uker, 8 uker eller 12 uker) men det stemte no ikke helt med dine 6 uker..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Nå skal jeg ikke svartmale det hele, men ettersom jeg har forstått det er det vanligst å miste rundt uke 8. Dette er fordi alle indre organer nå skal være dannet. Er ikke ting som det skal støtes derfor fosteret nå ut... Jeg har selv mistet to ganger på rappen, en gang i uke 8 og en gang i uke 9, og kjenner meg godt igjen i det du skriver om at du ikke klarer å slippe jubelen løs. Er nok en helt naturlig forsvarsmekanisme som er der av en grunn. Du får nok bare prøve å holde ut, selv om det er tungt når man føler slik usikkerhet rundt et svangerskap. Prøv å nyte dagene. En dag videre er ett skritt nærmere mål. Mest sannsynlig går det jo bra, tross alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå