Gå til innhold

Å si jeg elsker deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenkes det om en person som sier dette etter en uke i ett forhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, sist gang en mann sa det til meg etter en uke, så endte vi opp med å være forlovet i nesten fem år..

Skrevet

phu :D da har jeg sikkert ikke så mye å frykte da ;) Jeg ble litt satt ut jeg for å være ærlig. kom så brått på. Jeg ser jo å vet jo at han liker meg sinnsykt mye.

Skrevet

hvor lenge har dere kjent hverandre da?

Skrevet

Vi har vist om hverandre i flere år men ikke direkte kjent hverandre så særlig godt mer enn en uke.

Skrevet

hm... jeg hadde løpt fort som f... men vi er nå forskjellige. jeg er av typen ta det veeeldig rolig. heldigvis har jeg funnet en som er lik meg. vi har kjent hverandre i 3 år, vært sammen i 1 år og sier faktisk ikke "glad i deg" en gang...

Skrevet

Jeg fortalte han at jeg ikke var helt der enda, var kanskje litt mer forsiktig å ville ta det med ro osv pga min situasjon og det hadde han full forståelse for. Han sa at han følte det så sterkt og at han aldri hadde følt det slik ovenfor noen før. Han sendte en meld. etterpå der han beklaget seg for å si det så fort men igjen at han har fått så sterke følelser for meg osv.

Skrevet

Min samboer sa det til meg etter en uke...

Vi har nå vært sammen i 2,5 år og prøver å få barn sammen. :)

Skrevet

Jeg kunne ha sagt "jeg elsker deg" til kjæresten min første gang jeg tok han i hånda for jeg bare kjente det.. hehe. Ventet litt lenger enn det da, og faktisk sa han det først. Da var han så klar for å si det men hadde ventet en stund.. Jeg tipper vi hadde vært sammen 1 mnd eller noe sånt. hehe. Synes han er søt jeg om han bare bobler over og må si det. At man ikke har sagt at man er glad i noen etter 1 år sammen er jo nesten hårreisende!!

Skrevet

Tror faktisk ikke det er mulig å elske en person etter en uke..

Være glad i en person, ja selvfølgelig!

Men jeg mener man må ha kjent hverandre, vært igjennom litt og kjenne hverandre på mange plan, før man kan si at man elsker den personen..

Ofte man forveksler det å elske, med å være hodestups forelsket.. jeg hadde vært litt skremt hvis noen sa dette til meg etter en uke

Skrevet

Mine erfaringer er at alle mine ekser har sagt dette til meg alt fra 3 dager inn i forholdet til 3 uker. De er alle mine ekser nå. Lengste forholdet varte i 2 år. Så for meg var det ikke nytt å høre det etter 1 uke. Men helt ærlig så trodde jeg ikke på det.

Gubben her i heimen sa det etter 8 mnd og da følte jeg at han mente det og at det var realistisk. Men vi er alle forskjellige da. Jeg elsker ikke noen etter få uker eller dager. Nå har vi vært sammen i 8 år :)

Så for meg var det bad luck at mannen sa det i de såkalte "hvetebrødsdagene".

Skrevet

Etter EN UKE? Da ville jeg tenkt "kaninkoker! Løøøøøp" og så ville det nok snart blitt slutt...

Skrevet

jeg ville blitt meget skeptisk og tatt det som "du sier store ord du ikke kan stå inne for" eller "vi har helt tydelig forskjellig formening om hva "elsker deg" betyr.

men så har jeg sakt "jeg elsker deg" til en mann i hele mitt liv, og det var etter tre år sammen.... og jeg er fremdeles sikker på at det var rett å si det og at jeg kan stå inne for det. selv om det er 8 år siden og vi ikke er sammen i dag (men venner)

Skrevet

At vedkommende har glemt seks bokstaver i FORelskeLSE.

Skrevet

Kjæresten min sa det til meg etter en uke, og han hadde aldri sagt det til noen før. Men vi skjønte begge to at det var oss fra første gang vi møttes. Er nå gravid og gifter oss neste år.

Skrevet

Da tenker jeg at han er desperat og hadde løpt min vei.

Hadde en type som sa det til meg etter et par dager. Samtidig så sa han det til 3-4 andre også...

Skrevet

Kommer jo litt an på personen. Er han en player eller er han skikkelig ?

Jeg var sammen med en dust som sa han elsket meg veldig tidlig - han dumpa meg 4 uker etterpå.

Skrevet

Han er skikkelig av seg ja :) Han vet hva jeg er ute etter og at jeg ikke vil ha en som kommer inn i livet mitt (vårt, unger her) for så å stikke igjen. Han trenger seg ikke på for å gå lengre enn det vi har gjort med bare kyss å kos for han vet at jeg vil ta det sakte. Han har vært singel i to år og har ett eller to seriøse forhold bak seg, tror begge to har vært i 1 til 2 år, det siste varte i hvertfall 2 år.

Jeg liker han veldig veldig godt og vet han er flink med unger og at han er snill og seriøs av seg og ikke velger å dra ut hver helg osv. så jeg vil jo heller ikke kutte det her pga det han sa.

HI.

Skrevet

Mannen min sa at han elsket meg etter bare en uke... Da sa jeg rett ut til han at det trodde jeg kanskje ikke at han gjorde....men at vi begynte å bli forelska i hverandre i stedet. Jeg var første dama hans og da visste han vel ikke helt hva annet han skulle si da... ;)

Skrevet

kun en som har sagt det så tidlig til meg, det skjedde for litt over 4 år siden...vi er i dag gift og har ett barn sammen :)

Skrevet

Jeg synes det er lite gjennomtenkt og ikke minst tåpelig. Man kjenner ikke kjæresten sin så godt at man kan si "jeg elsker deg" etter 1 uke! Det tar TID å lære hverandre å kjenne og ikke minst elske hverandre. Å si at "glad i deg" er noe helt annet og passer kanskje bedre såpass tidlig i et forhold.

Skrevet

Kommer jo helt ann på hvor lenge dere har kjent hverandre, og ikke nødvendigvis hvor lenge dere har vært sammen. Hvis dere har kjent hverandre lenge ville jeg ikke tenke så mye over det, men hvis dere bare har kjent hverandre i noen måneder ville jeg nok vært litt skeptisk...

Var selv med en som sa det til meg etter at du hadde flørtet i en ukes tid, fest, endte i senga sammen og han (dagen etter, null trus) sa "jeg elsker deg". Panikk!

Skrevet

Så det er lurt av meg å stikke pga han sa dette en gang i stede for å se på alle de andre gode kvalitetene han har?

Jeg fikk jo en liten varselampe, derfor jeg spør her inne. Men jeg ser ikke på det så ille at jeg ikke kan ha noe forhold til han akkurat. Jeg har jo vært sammen med fyrer som ikke har sagt det før etter flere mnd. og det har jo ikke vært noe bedre av den grunn. Ikke har vi ligget sammen heller, fordi han vet at jeg vil ta ting med ro, og derfor har han også sagt at jeg kan ha hele sengen hans alene når vi skal på julebord, noe jeg har takket ja til.

HI

Skrevet

"Å så hyggelig sagt!"

Det var det jeg sa til min kjære når han sa "elsker deg" etter 2 uker.. Jeg ventet enda 6 mnd før jeg var klar for å si det til han.

Nå har vi vært sammen i 6 år, har ei datter sammen og skal gifte oss snart:)

Skrevet

Sant nok, men hvor lenge hadde vi vært sammen før vi sa det? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...