Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Kan du med hånden på hjertet si at du synes du selv er over snittet vakker?? Det kan jeg, og det føles godt. Men det er vel ikke lov.....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 ja jeg syns jeg er vakker! I dag.... men sikkert ikke i morgen...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Hehe for et søtt innlegg. Jeg tror jeg er veldig vakker (mange sier det også), men vet jeg burde slanke meg litt. Likevel er det godt å vite innerst inne at man faktisk ikke er så verst Hvordan ser du ut da? Jeg er 1.70 høy, formfull timeglassfigur med litt for mye på midtpartiet (jobber med saken), mørk blondt langt hår og brune øyne. Liker meg selv jeg
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg er godt over gjennomsnittet pen, men går sjeldent rundt å tenker på det. Jeg tror heller ikke jeg ville vært noe mindre lykkeligere dersom jeg var helt gjennomsnittlig.... Nei, det er vel ikke helt lov til å si det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg er helt normal, jeg.. Har fine pupper,da så det trekker jo opp ;D
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg er ikke særlig pen, nei. Har vært det, men nå er jeg tjukk og har gitt litt opp... Men flott for deg at du er pen og faktisk ser det selv. Det gjorde aldri jeg den gangen jeg så bra ut. Ble liksom aldri fornøyd med meg selv...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Jeg er over gjennomsnittet pen ja. Om jeg er stolt over det? tja, takknemelig kanskje. Men har slitt mye med selvbilde alikevel så et pent ytre betyr ikke automatisk et veldig bra selvbilde.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Nope, jeg er nok ikke det. Men jeg er så snill, så det veier opp! hehe.. Her kommer skjønnheten innenfra, all the way!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Jeg er pen å se på, og stort sett fornøyd Men dessverre fikk jeg litt "trøbbel" når jeg ble voksen, og det ikke var nok å være pen mer. Så det har faktisk ødelagt for meg, med tanke på personlig utvikling.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Så bra damer !! Jeg høres sikkert bare helt A4 ut om jeg skal beskrive meg da, hehe, kan da uansett beskrive. Jeg er 163 høy, 51 kg, såkallt timeglassform. Flat mage, akuratt passe bryster. Pen rumpe. Veltrent ! ikke mye muskler men ganske fit... Pent ansikt, med isblå øyne. Har en naturlig rosa glød i kinnene. Har sidecut, og resten av håret er mørkt langt. Har en 50-talls pin-up stil om det sier dere noe. Og ikke minst, jeg SMILER, og er hyggelig mot ALLE rundt meg Hilsen HI ;-D
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Var pen før... Nå er jeg ikke så pen lenger... Men fin på håret da Men jeg har jo mann og barn og hus og er så lykkelig atte, hadde vel ikke behov for den ungdommelige skjønnheten når målet var oppnådd
Monajenten Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Nei, jeg hverken er eller har aldri vært pen. Men jeg har ganske fine øyne da:-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Jeg har en sexy kropp når jeg ikke er gravid:) og føler meg pen når jeg har stylet håret og sminket meg. Liker ikke å gå uten sminke.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Oh, har pene øyne jeg også Monajenten! ) Hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 jeg ser på meg selv som vakker og spesiell. Men ikke hver dag jeg tenker det når jeg ser meg selv i speilet. når håret ikke ligger slik jeg vil, huden er litt rød her og der.. Men når jeg sminker meg litt og steller håret er jeg veldig fornøyd. Men har ikke alltid vært slik. Ellers må jeg poengtere at det som er vakrest på min kropp er øynene mine, har fine hender og negler, fin rumpe husker jeg at jeg har og flott hår på en god dag :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Foresten, uten mascara er jeg ikke så pen. Fordi øyevippene mine er ganske lyse. Og det er MYE finere med isblå øyer om man har sorte lange øyevipper. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Jeg har mørkebrune øyne, langt brunt hår, høye kinnbein, slank (men med pupper og ei lita sprettrumpe), 164cm høy og pene tenner. Men trenger en dæsj sminke for å føle meg fresh da
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #21 Skrevet 30. november 2010 Jeg var en 7,5er. Nå er jeg for feit til det. Tipper jeg har dalt ned på en 5er.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #22 Skrevet 30. november 2010 I speilet: ja, veldig fornøyd så lenge jeg er uthvilt. Blir lett mørk under øynene hvis jeg får for lite søvn. På bilder: Nei, overhodet ikke pen. Ikke stygg heller, men gjennomsnittlig. Kjenner meg ikke igjen på bilder kontra det jeg ser i speilet. Har fått mange komplimenter fra andre, både kjente og fremmede om at jeg ser veldig pen ut. Men hvis jeg ser ut som på bildene, så skjønner jeg meg ikke på disse folka. Konklusjon: jeg ser best ut speilvendt....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #23 Skrevet 30. november 2010 Jeg er nok det ja. jeg er 170 høy og veier 54 kg (gravid nå da, så veier mer) Jeg har mørkebrune øyne og naturlig m ørke vipper og bryn, men blondt hår. Det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har typisk nordisk hud så er nøttebrun om sommeren og lys med rosa kinn om vinteren. Liker meg best om sommeren. Har veldig lange ben, flott rumpe og d cup. Så jeg har vel vært over gjennomsnittet heldig med utseende mitt jeg. Men jeg lar det ikke gå til hode på meg. Og vet at utseende ikke har mye å si målt opp mot personlighet. Faller aldri for de kjekkeste mennene faktisk..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #24 Skrevet 30. november 2010 Nam, du var jo til å spise opp, 23:19.... Litt lite fett på deg, kanskje....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #25 Skrevet 30. november 2010 Greit at man syns en selv er pen, men å sitte å si at en er penere enn gjennomsnittet er det vel ikke dere som bestemmer/ skal vurdere. Syns faktisk at da har det gått litt til hode på en, selv om jeg foretrekker at folk har god selvtillit. Jeg har hørt mange si jeg er pen, og jeg var mye penere en gang i tiden, syns jeg har forfalt litt men er fornøyd=). men når jeg ser på bilder fra tenårene så kunne jeg aldri sagt, åååå jeg var jo penere enn gjennomsnittet, selv om jeg syns jeg var veldig pen, for alle har forskjellig smak!. Store pupper og flat mage, da er man visst heldig hører jeg her, men ikke alle menn faller for den "Barie"oppskriften der, vet om mange menn som liker mindre pupper bedre. Samme med kvinner, ikke alle tenner på mørke "ken", (for å slippe å beskrive) dere vet hva jeg mener! Om man er penere enn gjennomsnittet, nei vet dere hva, det er ikke en vurdering man skal ta selv... men kanskje dere har vert i en modellkonkurranse, da ser jeg jo bedre hvorfor dere sier slikt. Men men nyt det å være pen og føle seg pen så lenge det går =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå