Gå til innhold

Min søte svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært så mange sure innlegg om fæle svigermødre i det siste, så kan gi litt motvekt!

Jeg har en supersøt svigermor som kun ønsker det beste for oss. Når hun er på besøk pusler hun rundt å steller for oss. Hun tar seg av hus og barn og svigerfar av hunden (kanskje litt selvterapi i det, men det er en annen historie). Det er faktisk avslappende å ha de på besøk. Vi får ikke avlastning om morgenen (det er jo heller ingen fare, mini sover gjerne til ni i helga!), men utover det hjelper de oss med alt vi trenger/og kanskje ikke trenger. Hun kjøper gode vinterklær til mini, og strikker super "barnehage- ull" til å ha under vinterdressen.

Har en mnd til termin og i dag ringte hun mannen å lurte på om det var noe trengte eller hadde lyst på. En varmepumpe eller en ny seng (det er jo viktig at de gravide ligger godt) eller no... Vi har vel det meste vi trenger, men tanken er jo god!

Flere som har supre svigermødre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg!

Eller, dvs, jeg har en super x-sigermor. Hun legger seg sjelden opp i noe hun ikke har noe med, har åpne armer for både meg og ungene selv om jeg forlot sønnen hennes (jeg og ungene var nettopp på ferie hos henne), kjøper klær og leker, strikker og er bare herlig.

Veldig glad for henne!

Skrevet

Har ei helt super svigermor og er rystet over hvor mange som opplever det motsatte..

Såklart, alt er ikke gullegrønt, men vi er åpen og ærlige mot hverandre, hun har blitt ei god venninne, er ei fantastisk bestemor, gjør alt for familien sin (som jeg absolutt føler meg en del av), hun renner aldri ned døren (bor 60 skritt unna hverandre, heller jeg som går innom henne nærmere daglig), av og til vanker det en liten gave til barnebarna (noe hun vet de har bruk for) og er ei super dame rett og slett som je er veldig glad i :-D

Skrevet

Jeg har også ei super svigermor som jeg er blitt veldig glad i!

Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor :) Veldig glad i ho :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...