:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 jeg syns metode er gøy, spesielt kvantitativ metode. men positivsmen og alle de andre tankene folk har klart og tenke, kan du få billig av meg! om noen har en flott motiverende måte å lære seg dette stoffet på, eller noen flotte huskeregler. så kom med det! jeg graver meg snart ned i snøen og håper på at kulden tar meg
Mor Løvehjerte Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Du, all sympati altså, men jeg prøver å strikke genser til vesla for første gang (bør bli vanvittig bra, for det er dyr nøstebarnull), og jeg tror den blir ordentlig stygg. Så jeg har ikke empati i dag. Dessuten er jeg stadig i tvil om hvem jeg svarer her inne for tida. Du kan jo f. eks. være den nye :: plnnekjøtt-mannen
OsloMor Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 O'herlige metode:) Bare husk det, ikke lik det nødvendigvis. Den kvantitative delen må man jo forstå, iallefall utregningene på eksamen, og da ligger du jo fin-fint an. Mind you, første oppgaven dreide seg om første kapittel i Veiden-boken. (Han elsker jo seg selv;)
overkill Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg liker positivisme da den baserer seg på empiri som er langt å foretrekke fremfor allskens filosofisk vrøvl!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 hehe.... vår alles kjære veiden er i permisjon etter den fine konflikten i våres. så jeg slipper å skrive til han - det er fint men tufte var svært så begeistret for noen av oppgavene hans og sa han selv hadde stort ønske om å besvare dem selv... så det kan jo hende han slår til med en kopi. men tufte er i det minste morsom - på en søt nerdete måte. bare syn han er under middels kjekk (og det etter at han har fått fordelen av søte nerde tendenser og entusiasme)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 det er jo en filosofisk retting, og er i stor grad bare vrøvl. jeg forsår ihvertfall ikke hva de har tenkt. ikke er jeg spesielt glad i sansedata heller. hva er greia med det liksom?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2010 hehe.. det fins bare en meg, og dukker det opp en fake en så kommer hun til å dø ut av seg selv om vi bare overser henne. hvorfor driver hele befolkningen og strikker? jeg merker nemlig en stor økene tendens i befolkningen om press til å strikke. greit at det er den kaldeste novemberen på 100 år, men vi trenger ikke gå til bake til 1900 tallet av den grunn
Mor Løvehjerte Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Pinnekjøtt, jeg bor i ytre enfold, ser'u, og her er det veldig kaldt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2010 hihi... liker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå