Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Ehh..ja? Litt større en 1 års jekslene og litt mindre enn 6 års jekslene ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Tror vi må bestille en tannlege time...Denne jekselen er mildt sagt rar med 6 spisser istedet for 4 på en måte..Og enorm.. Tror den må være større enn normalt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Er den kommet helt opp da? På mine ser det også ut som mange spisser i starten, og de ser alltid svær ut i munnen på små barn, men så kommer det seg når hele tannen er oppe.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 ja, den har kommet helt opp nå. Hatt mange urolige netter, mye sikling og sutring og sagt at det var vondt i munnen flere ganger...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg tror det er ganske normalt. Hos datteren vår så det ut som et krater inni munnen mens tannen kom opp. Den så enorm ut, men nå tenker jeg ikke på det i det heletatt. Nå er hun 3,5 år.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Men, det er bedre å dra en gang for mye til tannlegen. Stakkars, hun er jo liten og da er det ikke så lett å vite om det er vondt eller feil...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Det finnes mange "normalvarianter" på jeksler. Du kan selvfølgelig ta deg en tur til tannlegen, men de kommer ikke til å gjøre noen ting som helst med det uansett hvordan den ser ut. Hilsen tannlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå