Gå til innhold

blogger ut tankene mine...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og trenger litt feedback...

 

For dette er vel slett ikke godt nok til å bli lest dette?

 

http://blankearkogfargestifter.wordpress.com/

 

Tanken er å skrive meg frem til der vi er i dag, med tanker og detaljer og bakenforliggende årsaker, men det er vel kanskje ingen som vil lese om dette?

Så å fortsette med den lange veien vi har å gå fremover, og se hvor den ender...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lest alt, og jo det er godt nok. Du skriver så ekte og ærlig at det er, ihvertfall for meg, umulig å ikke bli grepet av det du skriver.

 

Føler virkelig med deg og håper det ordner seg.

Stor klem fra en ukjent.

Skrevet

Tusen takk:)

 

Og du er slett ikke ukjent. Vi er gamle venner du og jeg...

Skrevet

Signerer Monajenten.

Du skriver godt, slik at jeg nesten kjenner sinnet og sorgen selv.

Lykke til videre med det som måtte komme...

Skrevet

Hm...nå ble jeg veldig nysgjerrig. Men skjønner at du vil være anonym her.

 

Håper det ordner seg til det beste.

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger. Det er greit å vite. Jeg ønsker jo å formidle disse tankene og følelesene til noen, og i mangel av noe bedre sted å gjøre av dem, så tenkte jeg blogg var lurt.

 

Og det er akkurat det jeg kunne trengt selv også, å få vite hvordan noen i samme situasjon har det, har hatt det og har håndtert det. Men jeg har ikke funnet noen ennå...

 

Igjen, tusen takk.

Skrevet

Du skriver jo utrolig bra! Absolutt noe å lese det du skriver! Du skriver faktisk så bra og ærlig at jeg sitter her og føler et utrolig sinne og en vanvittig skuffelse selv. Føler utrolig mye med deg, og kan ikke i min villeste fantasi sette meg inn i hvor fælt det må være å få en sånn beskjed. Sender deg mange varme tanker, og legger deg til i bokmerkene mine! Lykke, lykke til!

Skrevet

Du skriver utrolig godt! Jeg lar meg rive med og lever meg inn i det triste og det vonde.

 

God klem og håper at veien videre blir lettere etterhvert

Skrevet

Du skriver veldig godt, uten overflødig fjas - et språk som er rett fram. Liker måten du uttrykker deg på.

 

Jeg ønsker deg alt godt, og håper du kommer sterkere ut på andre siden av kaoset. Og da håper jeg at du vurderer muligheten for å skrive et manus - om hva som helst - og sende det inn til et forlag :o)

Skrevet

Bruk heller pen og papir. Om ti år er det ikke sikkert du vil synes det er så innmari kult å ha hele privatlivet ditt på nett.

 

(ikke sikkert han du lapper sammen forholdet med setter så stor pris på det heller)

 

Skrevet

Jeg signerer flertallet her. Synes du skriver godt.

Jeg har lagt deg til i blogglisten min.

 

Håper dere får det til å fungere. :-)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger.

Da fortsetter jeg, siden jeg fremdeles ikke er kommet til nåtid.

 

Kakledama; han vet det ikke og både bloggen og her inne er jeg så anonym jeg får blitt når jeg deler ting fra livet mitt.

I tillegg så er det fullt mulig å slette en blogg i ettertid, og innleggene med det. Forumet her er det verre med, da ting her lever mye lenger og ikke kan slettes.

Skrevet

Kjempebra skrevet, du fenget meg i alle fall:-)

Skrevet

Da har du i hvert fall et bevisst forhold til det å skrive blogg om privatlivet. Du skriver bra og hvis du fortsetter stilen kunne det kanskje bli en fin bok en dag :)

 

Lykke til, håper ting ordner seg til det beste for dere.

Skrevet

Takk Kakledama.

 

Og ja, jeg har et bevisst forhold til å blogge om privatlivet.

Jeg vil at noen skal vite hvordan jeg tenker og hvordan jeg har det, og ikke minst hvordan det går.

Men jeg vil jo ikke noen skal vite at jeg er hun som har valgt å svelge kameler nok for en hel ørken heller... Eller at jeg har blitt valgt bort på denne måten... Og aller minst vil jeg at ungene noen gan skal få vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...