Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Våknet igår og hadde kjempevindt i venstre hofte. Kommer meg ikke opp fra gulvet om jeg har satt meg ned og plutselig svikter hoften og benet "faller under meg". Er noen ganger vanskelig og tilåmed ake seg frem til kanten av sofaen og bøye seg er fysisk umulig for meg nå. Er gravid med 10 uker igjen til termin. Har tidligere hatt slimposebetennelse men det er ikke slik jeg har kjent før. Kan det være bekkenet eller hva er det?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Uff, er ikke noe godt. Er jo helt sikkert belastningen pga graviditeten, tror du ikke? Jeg sliter stadig med venstre hofte, 1 og et halvt år etter fødsel. Om ikke det gir seg så kanskje prøve fysioterapi?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Det kan være at noe klemmer på en nerve litt lenger opp... Ta det opp med lege ved neste kontroll...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Det er sånn jeg har hatt det siden i oktober i fjor.... Det er nok bekkenet ditt som gir deg disse problemene. Ta deg en tur til legen og få henvisning til en fysioterapeut som kan med gravide. Jeg hadde de samme problemene på slutten av svangerskapet, men ble borte rett etter fødsel. Så kom det tilbake etter 6 mnd, og nå har jeg fått fysio etter litt utredninger osv. Håper å komme meg ut i jobb igjen før sykmeldingsperioden går ut i juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå