Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Sort tubekjole, overdelen er dekket av paljetter (sånn stretch til å dra over puppene bare) og underdelen er noen lag med sort chffon. Blir veeeldig bart med tubekjole, så trenger noe å dekke toppen med føler jeg, en jakke, cardigan eller kanskje et skjerf? Noen med en god idé eller to? Og gjerne med link til bilde
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Og hvis noen vil legge ut på skravle blir jeg superhappy!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Ikke dekk deg til. Smykke, muligens et lite sjal i halsen, clutch bag, killer heals og flott tynn strømpebukse.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Killer heels og clutch er i boks! Er bare ikke vant med å være så lite tildekka Sort eller hudfarga strømper?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 sjal i halsen til en tubekjole? Ja det hørtes lekkert ut du..not! Smykke kan du ha, men for all del ikke noe sjal..Hadde vært fint å vite hvor gammel du er, trenger kanskje ikke dekke deg så mye til hvis du er ung og sprek, men er du litt oppi åra, så hadde jeg ville hatt noe over skuldrene (cardigan el bolero kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Du trenger ikke dekke deg til da syns jeg, men et stort smykke hadde vært fint..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Der trenger jeg også litt hjelp. Hjælpes, jeg erdårlig på dette...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 tvers-over-sløyfe nå i desse julebordstider, smokin sløyfe mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Hehe, er det om å gjøre å mobbe denne stakkarn som ikke kan kle seg? Fy! HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Om du har kropp til å gå med tubekjole, må du ikke dekke deg til! :-) Men det finnes noen veldig tøffe skinnboleroer som du kan ha over skulderen om det blir kaldt. Siden det er paljetter på overdelen ville jeg ikke hatt så mye smykker, kanskje noen store øreringer i sølv. Du blir sikker veldig fin :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Jeg ville heller brukt lange øredobber til tubekjole med pajetter, framfor smykke. Å du kan godt ha ett sjal over skuldrene, sånn at du iallefall har noe å dekke deg til om du blir ukomfortabel med å være så bar. Bolero eller cardigan kan fort se litt "kjerringaktig" ut til kjole synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Okei, takk for svar Har blitt litt husmor etter at jeg fikk barn, og det merkes på klesskapet! Da skal jeg satse på at ingen tar feil av meg og en prostituert og gå i kjolen min uten å dekke meg til ytterligere!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Enig med 21:16!!! Ikke smykke, men heller store øredobber, stort armbånd/pynteklokke, Og semsket svart skinnbolero om du får tak i Ser for meg nøyaktig hva jeg hadde solgt til deg om du kom inn i buitkken min Ååååå, nå savnet jeg å jobbe!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 DA dropper du smykket og bruker store/lange øredobber!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Da tror jeg at jeg har antrekket i boks, tusen takk jenter! Er godt å ha noen å forhøre seg med når man går i stå. Bare et siste spørsmål: hudfarget eller tett sort strømpebukse?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Komer an på lengden på kjolen, er den veeeldig kort bør du ha sort, ellers hudfarget. _stylisten 21:16 her ..-
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Rekker til midt på låret, kanskje litt nedenfor. Hudfarget da?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #20 Skrevet 30. november 2010 Jepp, hudfarget definitivt Litt kjerring og"ut" med svart Men den kan jo godt være litt "substans" i, ikke av de ALLER tynneste... Hilsen meg som var enig med 21:16 også istad!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #21 Skrevet 30. november 2010 Takk, takk! Dere er greie som hjelper en utgått kjerring i nød! God advent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå