kitty litter Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hadde en som han elsket fra Joha, men den er for liten nå.. Har ikke funnet de i store størrelser..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Reflex har iallefall. Kjøpte en fin en til Lille for bare noen uker siden. Den er mørk og lys lilla. De hadde både hel dress og todelt dress. Enten med striper eller tofarget armer/kropp. Tror ikke den kosta mer enn 299 kr heller. Kjenner jeg må dra tilbake å kjøpe en til. Synes det er veldig greit med sånne lekedresser jeg. Tror de har på sparkjøp opp til 120 cm også.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Forøvrig var reflex sin stor i str og jeg tror jeg ente opp med 116 til ei som egentlig bruker 122.
kitty litter Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar.. Min gutt bruker str. 134 nå... Skal sjekke på barnas hus da..de fører vel refleks?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg tror de hadde et godt stykke oppover.. iallefall hadde de 128, for jeg sto der å tenkte herregud så svær denne var da? hehe. Så mulig du kan gå ned en størrelse. Ja, jeg husker ikke hva den butikken jeg kjøpte den i heter.. mulig det er en Reflex butikk. Den ligger iallefall på jessheim storsenter. Ellers veit jeg de har sånne hele kosefleecedresser på xxl i barn og ungdomstørrelse. Det kan jo være noe om ikke du finner i ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå