Gå til innhold

noen NAV damer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har søkt arbeidsledighetstrygd for ca 1,5 mnd siden. De har enda ikke behandlet søknaden min... greit nok, men hvor lenge må jeg vente?

Også glemte jeg å sende inn meldekort sist, kom på det i panikk i går kveld. Og logget meg inn på siden min i dag. Måtte registrere meg på nytt som arbeidsledig og fikk levert meldekort for den perioden. Jeg skal levere igjen den 4 des.

Da jeg spurte de på NAV hvordan det evt. ble med den bet. sa de at de ikke visste...

Noen her som kan si noe om det? Vil jeg få pengene som om jeg leverte på tiden, eller vil de kutte disse pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp, håper noen har peiling på dette..

hi

Skrevet

Jeg må også over på dagpenger.

Sånn jeg har forstått det så mister man pengene om man ikke sender meldekort til tiden. Om man ikke har en utrolig bra grunn til å ikke kunne utføre det. De minner om det gang på gang. Men ring dem i morgen å spør.

Her har de veldig kort behandlingstid, 1-3 uker.

Skrevet

her er den tydeligvis lenger.

Spurte de, men de er jo så treige og jeg vet ikke hva, så de kunne ikke svare på det :/

Kanskje noen andre her som vet?

hi

Skrevet

Der jeg jobber er det ca 3 ukers behandlingstid på dagpenger.

Når du glemmer et meldekort så mister du dagpengene for den perioden med mindre du har legeerklæring på at du lå i koma eller var helt hinsides psykotisk i den perioden.

Skrevet

ta å gå innom nav imårra å fortelle det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...