Gå til innhold

da har jeg gått inn i min sisste uke i 2. trimester =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

wooopwoop=) noen flere ?=) er gøy å følge hverandre syns jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, samme her, snart 3. trimester. Nå syns jeg faktisk tiden begynner å gå fort... Jeg har termin 26. februar. Du da?

Skrevet

jepp, over i 3 trimester på tirsdag... termin 2 mars:)

Skrevet

jeg har termin 5 mars:)

Skrevet

jeg h termin 2 mars. Så er 27 uker i morgen. Så en uke fra i morgen er jeg inne på 3 tri!! JIPPI! Hvordan kan du ha gått inn i siste uke allerede nå da? Har jeg surret veldig nå jeg da?

hehe, er et skikkelig hønsehue om dagen :P

Skrevet

jeg pleide å skifte uke på torsdagen men helt siden jeg var ordinær ul har jordmor å lege sakt at jeg skifter uke på tirsdagen=) så da får jeg stole på d hehe

Skrevet

Kult =) Da har du vel termin 1 mars da =)

Jeg har byttet fra fredag til onnsdag som bytte dag. Gleder meg veldig til å gå over til 2tri, kjenner jeg. Syntes det har stått litt stille her på 2tri siste tiden ...

Da skal jeg følge med på deg, siden vi da ligger rimlig likt i løypa! ;)

Skrevet

det var det jeg også reagerte litt på, siden de ikke har endret på terminen hehe...den er fortsatt 5 mars =P menmen...han kommer når han kommer =) me vi er jo ganske nimmer verandre ja =) hva er det du skal ha og hvordan er din form så langt da ?=) jeg sliter en del med bekkenet ,så nytter de gode dagene på å rydde og vaske ellers er det mannen min som må ta seg av det hehe...og da er det ikke like reint som til vanlig, men må ta til takke med at han vil hjelpe til dette svangerskapet =P

Skrevet

Jeg også, har termin 27. feb. Begynner å bli lei, så keg håer at de neste månedene flyr avsted :-)

Har noen av dere begynt å tenke på innkjøp av vogn og annet utstyr til babyen?

Skrevet

Formen min er fin, på trss av mye halsbrann.. Men det er ikke så ille. Har sluppet unna bekkenløsning, men har til tider smerte som skyter ut i ryggen kjennes som det treffer noe nerver.

Hm ja de kommer når de kommer, sjeldent de bestemmer seg for å komme på termin, Jeg har inntrykk av at leger og jm sier litt forskjellig jeg, og terminkalkulatoren her inne også.. Så jeg forholder meg nå til UL terminen 2 mars, men får se når jenta kommer ut. Dette er min første. Hvilket kjønn venter dere?

Jeg har eksamensperide nå. Og siste er om en uke så da har ejg hatt 5 stk, og etter det kan jeg begynne å tenke mer på jul. Gleder meg veldig til det altså =)

Klarer ikke helt ha både eksamensstress og julepress på meg nå. Bra du har en mann som hjelper deg da =)

Ja 27.feb jeg har faktisk fått kjlpt inn vogn, det ble brio go på meg, den er lett og jeg blir kollektiv mamma så det var viktig for meg. Kjøpte den i sverige å sparte en del tusen på det. Ellers har ejg kjøpt stellekomode på salg, og seng tar jeg litt etterhvert. Har du kjøpt noe ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...