Gå til innhold

Råd mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en liten familie på tre. Har en liten en på 1 år. Men vi har så lyst på en til! Fryktelig! Men.

Jeg er foreløbig student enda. Er ferdig med utdanningen min nå i desember. Men har ingen jobb å gå til etter på. Utdanningen min er "skjelden" sort der jeg bor. Og andre jobb tilbud faller ikke innenfor min kategori. Nå skal jeg ikke være kresen på jobb heller, men tingen er at jobbtilbudet er så fryktelig dårlig rundt om der vi bor. Og de tre få stillingene som er utlyst er elektronikk eller noe annet som ikke faller inn på min utdanning, eller kvalifikasjoner.

Hadde det vært opp til meg kunne jeg jobbet nattevakter på et sykehjem! Siden jeg kommer til å gå ut i permisjon etter ca 9 mnd.

Men om jeg ikke får jobb, er det noe alternativ som kunne hjelpe oss økonomisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbe hjemme som oversetter? Før var det mange flere ting man kunne gjøre hjemme enn det er idag. Noe spesielt talent? Kakedekoratør? Pianolærer? osv.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noen skjulte talenter :P Vel i 2 av 4 drømmer har stemt med virkligheten. Men er nok ikke noe å satse på er jeg redd.. Haha..

Jeg vet rett og slett ikke va jeg skal gjøre. Har foreløbig bare toppkarakterer i mitt yrke/fag foreløbig. Og fått mye skryt på praksisplassen. Og vet jeg er først på listen når det blir snakk om ansettelse der. Samt at jeg mest sannsynlig får jobb til våren, men vi vil ikke vente lenger...

Skrevet

Fortsette som student og ta noen lette fag/studier som ikke har oppmøteplikt/obligatorisk oppmøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...