Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Vi har fått barnetrygda! Ovnsbakt leverpostei, mandariner, og ferskt brød. Vi kjøpte også boller, men de sponsa bestefar :-)))))) Vi har hatt det så trangt i det siste, og skal ha det trangt nå fremover i sikkert et halvt år til. Det er kos å av og til kunne gjøre helt vanlige ting, som godt brød og godt pålegg, og ikke bare billigeste brød med syltetøy. Guttungen sa, oi oi oi, leverpostei, grønnsaker og med majones på, og tydelig satte pris på det. Super koselig!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Så bra:) Godt dere gjør det beste utav situasjonen og setter pris på de små tingene som er lett å ta for gitt:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Huff da! Så kjipt det må vær og ha det så trangt! Så bra dere fikk kosa dere Håper dere får en fin jul og kosa dere masse
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Dette tror jeg er bare kjempebra siden det er forbigående at dere har det trangt Da setter man så utrolig stor pris på de små tingene, og kan ta lærdom av det, og ta det med seg videre til romsligere tider:) At man ikke glemmer hvordan det en gang var, at man setter pris på situasjonen man så er i, og at man ikke sløser bort de ekstra midlene:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Jeg tror bare det er sunt jeg, å ikke ha overflod hele veien. Når jeg vokste opp var det vanlig å snu litt på krona, så lenge man har til hus, strøm, og mat, trenger man ikke ha enormt med utvalg hele veien, og sitte med t-skjorter og bare føtter innendørs hele vinteren.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Kjipt å ha det sånn, men det er fint på en måte, for da ser man at det ikke skal så mye til for å bli glad! Men vet du? Begynn å bak brødet selv, så får dere ferskt brød hele tiden:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Å så koselig! Blir nesten litt rørt..kose dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå