Tredje drøm Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Skal kjøpe nye vintersko til 5-åringen min. Noen som har tips til varme og gode sko? Skriv gjerne hvor du kjøpte dem og hva de kostet (selv om pris ikke er avgjørende - viktigste er at det er gode sko) Må være litt høy hals på dem, vannavvisende, ikke snøring og så må de være litt lette. Noen du er særlig fornøyd med?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Sko med høy hals! Hihi... Jeg er veldig fornøyd med viking sine sko. Det er gore-tex. Jeg kjøpte til 499 på xxl i oktober, vet ikke hva de koster der nå. Lurt å sjekke litt rundt omkring! Gode varme sko er det i alle fall. Har kjøpt de i 5-6 år.
Tredje drøm Skrevet 30. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2010 Ha-ha... var kanskje høy LEST det heter, eller? Men takk for svar - skal se litt på dem på nettet.
digger Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Veldig fornøyd med årets testvinner: Viking Chily. Pris: 800 Første vintersko vi har hatt som virkelig PUSTER godt! Jeg ser feks i tester fra andre sesonger så er det faktisk ikke det samme hvilken modell en kjøper av Viking. Vi hadde også Viking i fjor, en annen modell, men denne er bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå