Gå til innhold

Gjøre meg fin på 2 dager?:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg øsnker skjønnhets tips som jeg kan gjøre hjemme etter barna er i seng. Har kjøpt meg en hårmaske og ansiktsmaske som jeg tenkte å ta en ikveld eller i morgen kveld. Skal ha romantisk hjemme alene aften sammen med samboer på torsdag..Vi har ALDRI fra fra barn OG jobb samtidig, så jeg øsmker å "stæsje" meg opp litt ekstra:)

Lurer på om jeg ska ha på meg noe snertent under klærne, men har flesk på magen som ikke er noe fint, så stramt undertøy kan jeg ikke ha på.

Kom med masse tips!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvbruningskrem/ spray

Korsett som holder magen inne + strømper osv

Barber bort alt ;-)

Kos dere!

Skrevet

Stell føttene godt, fotbad, fotfil, god krem - og selvsagt god klipp av neglene. Stell hendene godt også, file, lakke, kanskje om du klarer å få til en fransk manikyr - de har billige neglelakksett på cubus o.l hvor man har "maler", sånne klistremerker man kan lime på neglene for å få den hvite lakken på tuppen av neglen, ben.

Den aktuelle dagen - lang dusj. Peele hele kroppen. Barbere alt. Og smør deg inn med masse babyolje når du kommer ut av dusjen, uten å tørke deg først. Så klapper du deg tørr med håndkle etterpå, før du smører hele deg med en bodylotion.

Har du tid til å komme deg ut av huset denne dagen og har råd til det, kan du f.eks stikke innom make-up store. Der kan du bli sminket gratis av profesjonell make-up artist mot at du kjøper sminke/hudpleie/sminkekoster for 500 eller noe i den dur.

Finn noe undertøy som er behagelig, men likevel flott. Har du change undertøysbutikk i nærheten så er det overkommelige priser, samtidig som betjeningen kan gi gode råd.

Husk god parfyme :) Og at du selv føler deg guddommelig siden du vet at hud, hår, føtter, negler er stelt, at du har hatt en skikkelig selvbehandling i forkant, myk babyhud og at du dufter godt - med noe ekstra til mannen under klærne i form av undertøy som er lekkert :)

Skrevet

Hva med en sexy liten nattkjole, den trenger jo ikke være stram rundt magen, og du kan gå uten truse under ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...