Gå til innhold

Kan dere anbefale en VARM vinterpose til gutten min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Odenwalder,men han hadde frysi i bhg i dag.....

Har hatt voksi i fjor men syns det blei for mye pose og gutten syns det var trangt i vogna..

Han er 100 cm nå,og kunne tenkt meg å bruke den posen jeg eventuellt kjøper skulle vare neste vinter også,med tanke på at den må være lang nok..

Har kikket på EasyGrow...er det noen som kan anbefale den??

eller noen andre type poser??

Veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale EasyGrow!! Den er veldig varm og god. I Trondheim har det vært kjempekaldt i det siste, men den posen har virkelig holdt barnet mitt varmt. Å den kan du jo ha til barnet et 4 år.

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale EasyGrow! Den er veldig varm og god. Det har vært kjempekaldt i Trheim de siste dagene, men ingen problem med den varme posen. Å den kan du jo ha til barnet er 4 år også.

Skrevet

oi, det første innlegget forsvant, men plutselig var begge der :)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med easygrow posen. Den er veldig god og varm og den er lang nok til å holde ut hele soveperioden. Den kan snøres godt rundt hodet så ikke kald luft kommer inn og den kan vaskes i vaskemaskinen. Om jeg skulle si noe negativt så er det at den kan bli for varm, man må huske på å gi beskjed i barnehagen/barnevakter om at barnet ikke må ha for mye klær på seg oppi posen da de kan bli altfor varme.

Skrevet

Lammeskinnspose. Finnes ikke noe varmere.

Skrevet

Har en lammeskinnspose,men den er ikke lang nok....

noen tips om hvor de selger lammeskinnsposer som er lange nok for min gutt på 102 cm??

HI

Skrevet

er veldig fornøyd med vår voksi urban, har hørt flere med samme ærfaring så meg

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med lammeskinnsposen fra Nøstebarn.

De reklamerer med at man kan bruke den til fylt 4 el 5 år, men det ser jeg ikke for meg hvordan vi skal få til...

Uansett, den er kjempevarm og god, minuset er prisen!

Skrevet

jeg kjøpte easygrow for en uke siden og er knallfornøyd!! Lillegutt har det supert oppi der selv om det er -10 grader ute! Han har vært litt svett til og med oppi der, da hadde jeg nok kledd på han litt i overkant mange lag med klær, så man må prøve seg frem tror jeg. Men i hvertfall, knallfornøyd med posen, både hvor varm den er og det at den kan brukes såpass lenge og kan snøres til ved hodet så barnet ikke blir kaldt der..

jeg anbefaler den i hvertfall!!

Skrevet

Hvordan er selehullene på easygrow? Får ungen fremdeles pose helt opp når h*n har på seler?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, da jeg kun har brukt den i bagen til lillebror foreløpig...men jeg kan teste den ut på vogna med storesøster på to år og se...blir ikke før i morgen da... :)

Skrevet

Det er "spor" til å klippe hull i (5-punkts).

Vi er også veldig fornøyd med posen :)

Skrevet

❤ ❤ ❤ ❤, hvor langt "oppe" eller nede er selehullene? Lite vits med varm pose og lang om gutten ikke har pose opp til skulderen engang (slik min har med oderwalderposen).

Skrevet

Vi har både Odenwalderen og EasyGrow, men siden jenta bare er 2 år får hun plass i begge. Skuldrene er godt nedi posen og begge strammes godt rundt hodet. Liker strammingen bedre på Odenwalderen da den er forran og ikke bak hodet som på Easygrowen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...