Gjest Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Men blir jeg lei meg? Næhæææi! Og det er IKKE tårer du ser i øyet, det er øyebetennelse. Og det at leppa skjelver hver gang jeg må fortelle hvordan det gikk på intervjuene, ja det er bare lemus som forflytta seg fra øyet nedi leppa. Det å krype rundt på Europris og lete julegaver på bakerste hyller er ikke flaut i det hele tatt, mannen ønsker seg sikkert en elektrisk ryggkløer med håndtak av "ekte" skinn til 49,94,- Jeg orker ikke ta telefonen fordi det er så mange andre som ringer å inviterer meg på intervju, tenk. Det er flust av jobber innerst i granskauen hvor jeg bor, jeg kan bare velge og vrake. Tømmerhugger er da både forfriskende og muskelbyggende. Jeg er ikke lei meg i det hele tatt, tenk. Og trenger ikke en eneste klem engang.. Så det så!
Gjest Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 hehe frøken. Jeg har også vært på europris, sitter også på nesten fjøsbygda uten jobb, selvvalgt (i perioder), Faren min er tømmerhugger og det som er bra med det er at du holder fysikker i orden, no gym needed ever more! Fra oss får alle dorullnisser og engler, og det er ikke kødd! Men jeg har kjøpt så mye stasj til de englene at det ble fader meg dyrt alikevel. For å gjøre de litt mer personlig skal vi legge ved et budskap som englene nissene holder i handa. Dessuten er alle i familien så heldig å få et bilde av oss i en nedslitt sofa med en teppepose fra 70 tallet som hullskjuler! Det blir nesten et slikt bilde som skriker; gi oss arven på forskudd. Musene løper rundt oss og ute er det minus 15. En klem sendes sporenstreks; også disse fantastiske ord; det er ikke penger som teller, kremt... Sendt deg en pm
Gjest Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Fantastisk Mette Elisabeth! :-))) Du er god du, godt vi er flere i samme båt. Jeg ekke så dum å ro med skjønner du. ;-) Klem tilbake. :-)
mandel i grøten Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 SEnder bare en kveldsklem, jeg. Det går bra til slutt. Helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå