Gå til innhold

Hvem er sunnest? Du eller mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dere er mest opptatt av kosthold og trening? Og hvordan er den andre?:)

Her i gården er vi ganske så like. Vi spiser sunt og variert i ukedagene men skeier litt ut i helgene. Når det kommer til trening kan vi nok begge forbedre oss en del...Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min spiser så mye frukt at jeg forstår ikke hvordan har plass til det. Jeg spiser lite frukt, men jeg får jo i meg akkurat det jeg trenger av vitaminer - så vi er nok like sunne begge to.

Trening? Hva er det?

Skrevet

Jeg er mest opptatt av sunt kosthold og trening, men jeg spiser likevel mye snop. Han spiser ikke mye snop, men drikker en del øl.

Skrevet

Han spiser mer snop enn meg, men så er han flinkere å trene. Går på fjellet helst 1 gang per dag og er mye i aktivitet med jobben.

Jeg har en kontorjobb og jeg hater å trene...Men jeg spiser sunt da. Men er dessverre avhengig av brus :-(

Skrevet

Jeg er den sunneste av oss. Jeg spiser mye frukt og grønt, grovt brød osv. Er hovedansvarlig for innkjøpt og matlaging, og lager det meste fra grunnen av.

Begrenser sukkerinntaket til helgene. Er for tiden gravid, så er ekstra bevisst på kostholdet nå.

Mannen min har ikke peiling på kosthold og helse, men er under aktiv opplæring av meg, og kommer seg stadig. Han rører ikke frukt eller kokte grønnsaker, kan til nød spise litt salat. Ellers spiser han rå grønnsaker om jeg skjærer opp og setter foran han. Er altfor glad i cola, men der har jeg skjerpet innkjøpene, så nå har vi det som oftest bare i hus i helgene.

Ang fysisk aktivitet så kunne vi vært bedre begge to, men jeg er hakket bedre enn han her også.

Skrevet

Jeg er mest opptatt av kosthold. Men han er også interessert, så han lærer stadig og blir påvirket av meg. Jeg er nok mer opptatt av næringsinnhold og sunnhet, mens han er mer opptatt av gourmetmat.

Jeg trener ikke, han elsker å trene.

Skrevet

Jeg er vel den sunneste av oss. Spiser mest grønt og frukt, og drikker myyye mindre brus enn han! Har også mye mer regelmessige måltider. Trening er ikke noe for oss :) Går turer inni mellom og har heftig sex og husvasken tar jo sine få kalorier. Hehe. Men selv om han spiser mye dårligere mat enn meg, aldri frukt, bare litt grønt dersom jeg putter det i middagen...så er han normalvektig, og jeg sitter her med 20 kg overvekt. Jauda. Livet er rettferdig? :P (Nei, jeg spiser ikke store måltider, det er det han som gjør)

Skrevet

Tja, tror vi er like usunne begge to...

Skrevet

Jeg. Definitivt. Men jeg spiser ekstremt sunnt,da. Pga matallergi

Skrevet

Jeg er sunnest og tykkest!

Sukk, det finnes ingen rettferdighet...

Skrevet

Han er overvektig og spiser usunt hvis jeg ikke stopper han, han sier ikke nei..

Jeg er slank men spiser det menste, men holder meg unna majones,smør etc som HAN ELSKER

:(

Skrevet

Vi er nok ganske like..

Spiser sunt i hverdagen men har våre svakheter begge to. Min er sjokolade, hans er brus.

Ingen av oss trener, men vi er begge aktive både i jobb og på fritiden, sykler, går turer osv i tillegg til at vi begge har fysiske jobber.

Skrevet

Jeg er vanligvis mest opptatt av kosthold og trening.. Men nå er det jeg som skeier ut selv med kunnskapen jeg har.

Mannen min er den som ikke tenker over det engang. Men han er desidert den sunneste av oss for tiden.

Han hugger ved, legger fliser i ganga, snekrer i hjemmet, bærer ved inn hver dag, går turer +++ Og han spiser forholdsvis sunt,,.

Jeg har bekkenløsning og beveger meg svært lite om dagen. Blir nok litt mye juice, saft og frukt i løpet av en dag + at jeg er nok litt for glad i kaffe, yoghurt og ost..

Men har ikke est sånn sinnsykt ut da..

Når ungen har kommet seg ut, blir jeg nok mer kostholdbevisst igjen og går over til vann og masse fisk og salat+ grønnsaker.. Samt kan delta i uteaktiviteter, trene ++

Elsker å trene igrunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...