Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Barnet vårt har først nå begynt å interessere seg for tv. Hun er glad i programmene som går på Playhouse Disney. Jeg lar henne se tv på morgenen, når vi har tid, og på ettermiddagen når jeg lager middag. Vil ikke la henne se for mye. Samtidig så ser jeg at det hun ser på tv inspirerer henne til rollespill, så det er ikke helt passiviserende. Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Her blir det gjerne litt for mye. Han har hatt interesse for tv lenge han da. Han er hjemme med meg og dels krevende og oppmerksomhetssyk, så skal jeg få gjort litt i huset eller laget mat så er det lettvint å bruke tv'en som barnevakt, for da sitter han gjerne der noen minutter. Men han leker også mye i løpet av dagen. Og han er aktiv, har god motorikk og fantasi. Han har sine favoritter han ser på og er det noe han ikke syns er interessant går han og leker i stedet for. Tv'en kan også stå uten at han enser den på en lang stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå