Gå til innhold

Er 18 uker og + 8 kg mye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til meg så, Jeg er 20 uker og opp 3,5 kg.

Sist hadde jeg vel ikke gått opp noe på samme tid.

Skrevet

Det tilsvarer ihvertfall betydelig mer enn vekten av fosteret.

Skrevet

Ja det er det.

12 kg er det du bør gå opp ved fødsel.

Skrevet

Åh..dette er så forskjellig! Jeg gikk opp 21 kg, var ingen som trodde på meg før jeg gikk på vekta og viste det! Ikke ble jeg tykk, kunne bruke mye av de gamle klærne mine til ca 1 uke før termin!

Da jeg var 18 uker på vei var jeg -9 kg, og ALTFOR tynn...Legen mente at det var bra jeg gikk opp såpass mye, for man skal ha litt å tære på etter fødsel... jeg hadde gått ned alle kg + 2 til 2 mnd etter fødsel. Min mor la på seg 30 kg, gikk ned 50 kg 3 mnd etter fødsel, hun ammet, det gjorde ikke jeg!

Dette er så induviduelt, så syns ikke du skal høre på folk her inne når det gjelder akkurat dette..Hør med lege og HS, de har mer å basere svarene sine på!!!

Skrevet

Vel,ikke i forhold til meg.

Jeg hadde lagt på meg 15 kg i uke 20. Men så la jeg ikke på meg så veldig mye mer etter det,3 kg kanskje. Var tynn før jeg ble gravid.

Nesten alt borte nå.

Skrevet

Varierer veldig og kommer an på startvekt. Jeg var normalvektig+. 31 fullgåtte nå og opp 8-9kg.

Skrevet

Jeg hadde gått opp 10 kg på begge svangerskap rundt uke 18. Ble ca 25 kg på begge. Stoppet å gå raskt opp rundt uke 30-32. Forsvant fort av igjen etter fødsel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...