Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Det er kun noen få uker siden det ble slutt, men jeg verker i hjertet like mye enda.. Vi har litt kontakt, men ikke mye, og nå lurer jeg på om det er like greit å bare bryte kontakten helt..for jeg makter ikke. I dag fikk jeg melding m at han savner meg, og det er jo fint det. Men ikke si det til meg! For da tennes det et bittelite håp i meg igjen :-( Kjærlighetssorg er grusomt! Bare håper at det snart vil bli bedre..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Huff, jeg føler med deg Vet hvor grusomt det er. Du har nok rett i at det lønner seg å bryte kontakten så sant han ikke vil tilbake i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg tror faktisk det er best. Men likevel så er vi veldig gode venner, helt på bølgelengde og glad i hverandre. Jeg håper vi kunne bevart et sterkt vennskap, men det er vel kanskje ikke så lett med den eks...argh..jeg hater dette :-(
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Men vil han tilbake til deg da? siden han skriver at han savner deg? Ville nok ikke brutt kontakten med en man er glad i nei. Men skriv tilbake at du savner han også, og la det bli med det. Regner med det er han som ville ut av forholdet, siden du savner han sånn. Men hvem vet..la han få litt tid å savne deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå