Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 LItt seint ute, men hva kan jeg putte i kalenderen?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hva med sånne småflasker med likør? ;-D
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Ser ikke helt poenget med gavekalender til en ettåring.. Det blir liksom mest for foreldrene sin del, føler jeg.. Men, det er jo mange småleker og slikt på Nille, eller Europris man kan bruke Billig og greit...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Ja Nille har jo mye fint. Ja jo. ER jo litt for at jeg har lyst til å gjøre det. Er litt glad i å dille og dulle. Men takk til deg med ideen om små likørflasker! Der har jeg jo gavekalender til gubben!! HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Hehe, ja er herlig å dille og dulle! Det er en egen kos med det!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 jeg begynte heller ikke så tidlig med min datter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå