Isavic Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Heiheiii!! Nå har jeg baka brød, laga kakemanndeig, laga fruktsalat og grønnsaker med dip. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal lage! Noen som har noen fine oppskrifter på enkle, gode ting å lage? Er vel sånn det blir når man har liten i magen har jeg hørt Jeg har forresten en oppskrift jeg vil dele med dere på en heeelt fantastisk fruktsalat! Visp en pakke kremfløte til krem(!) Ha i noen skjeer sukker så ikke kremen sprekker! Ha en boks rømme (ikke lett) og rør forsiktig inn. Så kommer litt smak og behag da. Min fruktsalat består av oppskjærte epler, appelsiner, bananer og druer. Jeg får ofte tilbakemelding på at jeg har for mye frukt oppi, men dette overhører jeg bare Toppen av kransekaka kommer her: Rasp opp en stor plate stratos og ha oppi sammen med alt det andre. Nyyyyyyt... Kan spise dette hver dag Gi tilbakemelding om dere lager
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Det hørtes helt fantastisk ut Og så jeg som ligger her og er såååå snaskesjuk! Tror jeg må på butikken i morgen og handle litt frukt og fløte Og sjokoladen blir vel prikken over i'en, nam nam Har bakedilla jeg da, og bakt brød, boller, groviser, bagels, muffins.... Jepp, stort sett alt som vil heves Nå er fryseren full og jeg burde vel heller fokusere på å lage middagsporsjoner og sånne ting, men det er ikke halvparten så morsomt som å bake...! Huff, tenk at vi blir sånn, hehe
chicka_85. Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 kjenner meg såååå igjen!! koslig å bake )
Isavic Skrevet 30. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2010 hærlig det som kanskje kan virke skremmende for meg og mine nærmeste, er at jeg inntil nylig har vært mer eller mindre redd kjøkkenet Så nå er jeg spent på om mitt vennskap med mr. kjøkken varer da
Makko med to små gutter Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Bytt ut rømmen med melonyogurt. Endel sunnere, og sikkert vel så godt! Vi bruker fruktnøtt (i biter), men det er vel smak og behag.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 MMM! det skal jeg lage i morgen. Bortsett fra rømmen da klarer ikke den smaken og får tannpels + unødvendig usunt. Kan jo heller prøve vanilje kesam =) Men alt det andre hørtes SUPERT ut! mmm... fader at det er natt nå, ble sulten jeg. Jeg har også fått bake dilla, baker skoeboller, kanelboller, paier og div titt og ofte nå.. Øver meg vel til fremtidige bursdagsselskaper kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå