Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Skal ønske meg en til jul, men greier ikke bestemme meg helt. Kitchen Aid er jo klart finest, men Kenwood har større bakebolle..... Hva synes dere?
sologsommer Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg vet ikke!! Jeg har selv kjøpt en Kenwood for 3 dager siden. Har lest og lest og lest på nettet om de 2 maskinerne. KA har bare 300 kw, men siden motoren sitter på toppen gjør det vist ingen ting?? Skulle jeg ha den til pynt på benken ville jeg ikke være i tvivl :-) Tror at utstyret til KA er en del dyrer end Kenwood. Så en eske på SmartClub til 2500!! Så jeg ente med en Kenwood. Prisen var 1400 (tror man får den på Lefdal/Elkjoep for 1795) Da kan jeg kjøpe det tilbehøret jeg trenger og stadig være under prisen på en KA
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 vi har kenwood major å jeg bare elsker den. mine foreldre har hatt sin kenwood maskin i 25år å den fungerer utmerket enda..
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg ahr brukt begge i 2-3 år og kan klart si at Kenwood vinner testen med glans. Den har mange flere muligheter pluss at bollen er større og den er kraftigere. En Kaid ser jeg faktisk på som kun en mikser. En snerten liten søt sak som står til ppynt på kjøkkenbenken. Når man virkelig trenger krefter ( gjærdeiger etc) så må man ha noe bedre enn Kaid. Ikke nok med det men nå har Kenwood fått et nytt K element med slikkepott på som gjor det å lage deiger til sjokoladekake en sann nytelse:) Jeg hadde om jeg var deg kjøpt meg Kenwood. Gjerne major med alle deler til. Blender, kvern, ismaskin osv Lykke til med valget.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 Tusen takk for svar! Når bakeguden anbefaler Kenwood, blir det nok den. Kommer til å bruke den mye til gjærdeiger og kaker, nemlig. :-)
Villa Perlesukker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg håper inderlig ikke du mener meg. Noen kalte meg bakedronninga og jeg er langt fra det. Kanskje her hjemme hihi...
OsloMor Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Kitchen aid er vakker, men er ikke som en nymoderne kjøkkenmaskin. I tillegg må man jo kjøpe alle delene, som koster en formue. Men, ingen pisker eggehviter som Kitchen aid.
FruV Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Jeg skal kjøpe meg kitchen aid =) fant den billigst på mxp..til 2890... Nå som det snart er jul så har de skrudd opp prisen til 4990..så venter til over jul
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2010 Haha, Villa Perlesukker, du har nok litt for høye tanker om den gjennomsnittlige baketeknikken hos oss mødre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå