Gjest Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Ringte til legekontoret, de stengte for telefon halv 3, så da får jeg vente til i morgen. Enn så lenge kan jo dere leke dere med å finne ut hva som feiler meg. Jeg har vondt(ubehag) i brystkassen på min høyre side. Litt over puppen, fra rett under kragebeinet og så går det opp til høyre side av halsen, under kjeven. Det er som om noe presser på. Kjenner det når jeg puster. Altså hele tiden. Kjenner det spesielt hvis jeg tar en kraftig innpust. Så, folkens, kom igjen!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hvor lenge har du vært sånn?
Snakkelittmeddeg Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jeg har fått henvisning til røngten pga nesten de samme smertene.. Merker ikke noe oppover mot halsen, men har vondt under puppen og bak mot ryggen + at det gjør vondt når jeg puster inn sånn som du.. Legen mente det kunne være lungebetennelse.. Jeg vet det ikke er luftsmerter på meg, for det har jeg hatt tidligere og det var faktisk ganske jævlig, for å si det på godt norsk Jeg stemmer for en luftveisinfeksjon/lungebetennelse.. Og så skal du nok sikkert være ganske glad for at jeg ikke er lege
Gjest Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Ja, dette er ikke jævelig vondt. Ikke "ta-en-paracet-vondt" en gang. Men ubehagelig, ja.
Gjest ->>- Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Interkostal myalgi. (Sånn siden du likevel skal snakke med legen og ikke høre på synsedamer på dib) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå