bibbi@ Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Så var det over. Er veldig trist. Mistet en liten i januar også, da var jeg i uke 18. Nå var jeg i uke 15. Skal føde i morgen. Er litt tom, kan man si. Jeg får bake ekstra mange julekaker og satse på ekstra mye julestemning i år. Stor juleklem og masse lykke til alle her inne:)
Tulla med tre små Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Så utrolig lei på dine vegne! Aldri gi opp! På tredje forsøket sitter den, skal du se! Stor klem!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Nei, huff så grusomt! Verden er urettferdig... Ønsker deg alt godt, og lykke til videre! Får håpe det stemmer at alle gode ting er 3! God klem...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Ååå...jeg føler sånn med deg Så forferdelig trist beskjed å få - igjen!!! Er det missed abortion du nå har opplevd to ganger? Vet så altfor godt hvordan du har det akkurat nå...men jeg har aldri kommet så langt som deg før det har blitt oppdaget, så jeg slapp unna å måtte føde! Off, jeg ønsker deg lykke til i mårra - og sender deg styrke og tanker! Stå på for deg selv og mannen, men det er virkelig lov å være trist i en slik situasjon. Er så trist på dine vegne!!!
bibbi@ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2010 Tusen takk for alle klemmer - dere er så utrolig skjønne. Ja, to missed abortions. De vet ikke hva som går galt. Jeg har ingen smerter og ingen blødninger, jeg bare kjenner at livmoren på ett eller annet vis blir "slapp" og at kroppen blir veldig trist. Det var hjerteaktivitet for bare en uke siden, så det kan ikke være mange dagene siden det gikk galt. Er veldig rart å tenke på. Jeg krysser fingerene for at alle gode ting er tre:) - om jeg tør å gå på en runde til... Lykke, lykke til med de små i magene deres!!
prøverigjen:) Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 kjære kjære deg!!! føler med deg... håper at du kommer over sorgen og at dere prøver snart igjen når du blir klar. huff MA er så skummelt, hadde en MA selv i sommer. er 16 uker på vei, og alt virker å gå bra so far. Det er vansklig å glede seg når man har mistet tidligere for en husker jo at man har mistet. jeg kjenner noen som mistet 4 ganger, en av gangene sent, de var til utredning, ingen ting galt ble funnet, så prøvde de igjen og i dag har de et velskapt barn. så ikke mist håpet! håper at du får god oppfølging slik at du blir trygg neste gang du prøver. for fort gjort å uroe seg syns jeg når man har mistet. kunnne ønske jeg var hos deg og ga deg en god klem, tenker på deg!!! god bedring etter i morgen, klem
Carina har to små gull Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg sender deg all verdens av klemmer. Jeg har selv opplevd å miste i uke 19 og vet hvor tøft det kan være. Ble dere utredet for den første dere mistet??? Hvis ikke så krev det nå. Ønsker deg masse lykke til i morgen også håper jeg at du er gravid igjen om ikke så lenge Mange klemmer fra
Tøvsjura Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Uff så trist å lese Føler virkelig med deg! Ta godt vare på hverandre i tiden fremover og ikke gi opp å få barn. Sender deg en varm trøsteklem
J -76 Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Dette var veldig leit å høre! Sender deg mange klemmer og tanker
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Uff, føler med deg! Masse lykke til i morgen! Håper du kommer tilbake snart med ny frisk spire i magen din <3
2,5barn+1engel Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Huff, jeg føler virkelig med deg.. Jeg mistet selv i uke 21/22 februar i år, Sa i uke 6 i mai, og er nå i uke 18.. er veldig nervøs nå så lenge vi skal på ul på fredag.. JEg håper du får noen svar om hvorfor dette skjer med deg. og masse lykke til videre.
Enwr Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Å, så veldig trist. Jeg håper du finner styrke til å prøve igjen om ikke altfor lenge. Det er også viktig at du får utredet/ pratet deg godt gjennom dette. Selv lukket jeg alle følelsene inne etter 2 nokså tette SA´r, -tilslutt kom det jo helt til overflaten. Og ble veldig vanskelig, da jeg igjen ble gravid etter 1 år. Syns jeg får veldig god oppfølging denne gangen, -og syns det hjelper godt på å få roet hodet. Jeg sender deg masse gode klemmer. Gråter litt med deg, og krysser fingre for at det neste gang er din tur!
gulda Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 Å nei, så trist!!! Stakkars du! Det er fryktelig å miste, og ser for meg at å miste når du er så langt på vei må være grusomt. Skjønner det blir tomt. Ønsker deg masse lykke til! Håper du klarer å glede deg i jula, og at du snart får babyen din! Stor klem
Sissin Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Så skjønn du er som ønsker alle oss andre lykke til =) Veldig trist å høre at det gikk galt igjen, det må være forferdelig å oppleve =/ Håper du har gode venner og familie som støtter og hjelper, og at du med tid og stunder opplever å gå till full tid, og at alt går bra.Sender deg en god klem og en masse lykke til =)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Kjære kjære deg, dette var trist lesning! Ønsker deg øykke til i morgen og skal sende tanker og styrke. Alle gode ting er 3 tro på det! Få som flere sier utredning nå, så skal det nok gå bra. Det er lov å være lei seg og føle verden er urettferdig nå, for den er jo det mot deg nå. Du trenger ikke være sterk helt ennå. Spis akkurat det du vil, flere kaker om dagen. Håper mannen din og du støtter hveradnre gjennom dette. Dere blir nok foreldre snart =) Håper å se deg her inne igjen om ikke for lenge! Klart du og blir mamma, bare ikke akkurat nå <3 Du er tøff og sterk <3
hope<3 Skrevet 1. desember 2010 #16 Skrevet 1. desember 2010 Uff så trist.. Jeg mistet i fjor da jeg var akkurat 12 uker på vei, ikke så langt som deg, men uff.. trist når sånt skjer! Ikke gi opp. Mange varme klemmer <3<3<3<3<3
lykkelig79mod Skrevet 1. desember 2010 #17 Skrevet 1. desember 2010 Så forferdelig trist å høre, min dypeste medfølelse til deg og din kjære.. Ta godt vare på deg selv, så håper jeg du er kjapt tilbake i gamet igjen ) Gode gode juleklem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå