Gå til innhold

Vurderer å si opp jobben etter jul!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er; Jeg er vikar i en butikk for en kar som er sykemeldt. Vært det siden Sep. Jeg har ingen rettigheter som vikar nesten og vet ikke engang når han som er sykemeldt er tilbake da han er/ og har vært sykemeldt ganske lenge. Synes sjefen er useriøs!! Han får rett og slett ikke ting gjort. Lønnskontoret har betalt meg feil lønn de to mnd jeg har jobbet der og han har ikke gjort noe for å fikse det.

Dette er en liten bedrift, og jeg vet jeg vil få dårlig samvittghet for å slutte ( Burde jeg ha det? ) Det er få ansatte igjen. Ubekveme arbeidstider er det og, og det vil være dumt nå som jeg sikkert blir alene fom Januar..

Har andre jobbtilbud hvis jeg vil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet. Du tenker på deg, sjefen tenker på butikken. Dersom begge bare er opptatt av butikken kan det gå ille med deg:) For meg er lønnsrot noe jeg ikke kunne akseptert, og en situasjon hvor du ikke vet hvor lenge du har jobb er ikke noe du trenger å ta til takke med om du har andre tilbud. Gjør det som passer DEG best, så sant du ikke ender uten inntekt:)

Skrevet

Takk for svar. Jeg kjenner alle de som jobber der nå og er bare litt "bekymret" for at noen blir sure på meg om jeg sier opp, hehe. De har lenge slitt med å finne flere ansatte. Ender uansett ikke opp med inntekt :)

Skrevet

Man er ikke "gift" med jobben.

Få kontrakt på en annen jobb og si opp da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...