Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hva velger dere? Har flere venninner som har hvit jul. Mens jeg selv må ha rød. Det er jo så fint. Syns det blir så "kaldt" bare med hvitt. Så her er det røde lys, duker, pynt, og julestjerner. Samme med juletreet. Røde julekuler med sølv og gull. Pluss litt svart.
mamman til to gutter Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Hvitt ute og rødt inne:-)
Gjest Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 jeg stemmer i!. Det røde gjør det så lunt. Bare hvitt inne blir så kaldt (og det er det ute det skal være)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Hvitt!! Gleder meg til å pynte mitt fantastiske juletre som har vært hvitt i mange år nå! Bare sånn at dere ikke tror jeg er en sånn trend-follower som gjør det som står i interiørmagasinet hvert år!!! Det er sikkert mange her inne som kan verifisere at mitt tre har vært hvitt lenge, samt at jeg er helt "nazi" på juletreet mitt. Glitter og papirlenker finner du ikke i nærheten av mitt tre. Samma om den snørrete håpefulle har laget det! hoho!! Har noen røde hjerter, sløyfer, mus og nisser rundt om da.. sånn at ikke alt er hvitt..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jatakk, begge deler Blanding av rød og hvit er fint. Men jeg må ha rødfarger når det er jul, kan ikke bare ha hvitt, sølv eller gull.
Mille** Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Begge deler her og. Har så mye hvitt ellers, at det hadde blitt stusselig med bare hvit jul. Jula er mest rød, og litt hvit. ;o)
Slæsh84 Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Pga lite rekkehus skal vi ikke ha juletre,men jeg skal lage mitt eget stilige "juletre".. Har hørt bringebærbusk sine grener er bra,så skal jeg samle de og binde med en kraftig hyssing,så skal jeg pynte litt med små sølvhjerter,kuler ol. Ellers har jeg laget adventfat på et alessifat med hvite lys og bindet tall med sølvtråd rundt,så har jeg bundet 2 små mosekuler med reinstyrmose og bindet en ståltråd i sølv rundt,har på den ene et fint hjerte i sølv og "diamant",så har jeg noen sølvkuler og et litt stort sølvhjerte. Syns selv det ble ganske bra. Har i en krok et alessifat med en ekte krystall mugge,sølvengel,ekte sølv juletre,laget decupage på fyrstikkeske med gammelt motiv og blonder, 1stor rød engel og en liten rød engel av glass, har laget en rund kule med nellik der jeg også har ståltråd i sølv og bundet rundt, har et kubbelys i en fin lysestake i glass med sølv og diamant,har telysholder (stjerne) i samme serie. Har en hvit vase med en trollhassel gren som jeg har pyntet med en engel min datter på 2,5år laga i fjor,et perlesølvhjerte jeg har laget, noen istapper som henger som en venninne har laga,2 små rosa engler som jeg har dekorert, så har jeg en hvit stige i samme hjørnet der jeg har pyntet med 2 små hjerter jeg har sydd,en i hvit lin med rød skrift trykt god jul og en sydd i rutete hvit/rødt, så har en venninne laga en a4 tavle som jeg skriver litt forskjellige ting på, en seljekrans jeg har bundet,en kongleengel min datter laga i fjor henger i den seljekrans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå