Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #1 Skrevet 30. november 2010 Hvordan skal jeg klare å komme over han? Tror aldri jeg helt kommer til å klare det. Jeg kunne gjort hva som helst for han...
Caity<3 Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Den som har mot til å elske, bør ha mot til å lide.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Huff, kjærlighetssorg.. Det er ubeskrivelig fælt, jeg føler virkelig med deg. Jeg har hatt det selv, og livet snegler seg på et vis videre. Og så dukket plutselig drømmemannen opp! Vi er nå lykkelig gift og har tre barn. Da jeg fant min mann skjønte jeg at kjærligheten til min eks var en blek kopi av den ekte vare, og forholdet vårt var aldri så bra som han jeg giftet meg med. Så ikke gi opp. Du aner ikke hvilken lykke som venter rundt neste sving:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Tusen takk 14.45, et kurs i rettskrivning var det jeg trengte nå. Du burde ta deg et i empati...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Ja, det er virkelig det verste som finns. det blir ikke akkurat lettere av at vi har barn sammen, og jeg ser han jevnlig. Takk for oppmuntrende ord!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 14:45 Det er faktisk like riktig å skrive "han" som "ham" i dagens grammatikk. Godt du er oppdatert! *applaus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå